Fidden Postat 3 februari 2022 Postat 3 februari 2022 För övrigt tycker jag inte Frida Hansdotter behöver deppa över att Frölundas nya logga är lite lik hennes egen. Hennes är ju snygg, göteborgarnas ganska ful.
slejnard Postat 3 februari 2022 Postat 3 februari 2022 PT fick du! hemma nu. Körde ed sheerans låt - perfect. Gick rätt bra och fick många givande tips! Har lite svårt med curbing. Känner ni till de fyra grundteknikerna? Neutral, curbing. Edge och overdrive? Läs om CVT- complete vocal technique
slejnard Postat 3 februari 2022 Postat 3 februari 2022 1 minut sedan sa Fidden: Overkill känner jag till. Han fyllde år häromdan har jag för mig 🤔 Grattis overkill!
Fidden Postat 3 februari 2022 Postat 3 februari 2022 4 minuter sedan sa slejnard: Lyxkonsumtion av diskant fidden ! Trevligt, en ny titel! /Överste diskant Fidden. Eller >16 khz, som mina närmaste kallar mig.
Dark Of Light Postat 4 februari 2022 Trådstartare Postat 4 februari 2022 (redigerat) 10 timmar sedan sa slejnard: PT fick du! hemma nu. Körde ed sheerans låt - perfect. Gick rätt bra och fick många givande tips! Har lite svårt med curbing. Känner ni till de fyra grundteknikerna? Neutral, curbing. Edge och overdrive? Läs om CVT- complete vocal technique 10 timmar sedan sa Fidden: Edge är väl han i U2. På fråga b vet jag inte. CVT är ju en slags växellåda. Curbing är inte det någon slags porr term, lite som rimming? Kommer osökt tänka på det svenska traditionen julrimming? Rim är ju fälg på engelska så det måste ju stämma? Redigerat 4 februari 2022 av Dark Of Light
slejnard Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Ny poplåt i annalkande 😄 Ingen text ännu men har precis fått grymma trummor av Ulf.
Fidden Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 It's a cruel, cruel drum beat Låter den som bananarama?
Fidden Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Jag är rädd att jag behöver brygga en kopp kaffe nu. Ni får klara er utan mig ett par minuter.
Fidden Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Tillbaks! De hann tända elden medan jag var borta... Eller ja, de hissade facklan. Undrar om de tänder en flagga istället.
slejnard Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 28 minuter sedan sa Fidden: It's a cruel, cruel drum beat Låter den som bananarama? Njäää int direkt 😂 KPD lät gott 😋
slejnard Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Jåh! Nu blir det gott med lite kaffekaffe. Å nu har jag dessutom OS appen 😚
Fidden Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Tanken slog mig att man kunde slänga ihop några fler gitarrbaserade låtar på svenska och släppa som Pål Meander... Omslaget är ju redan klart i så fall. Skivan kunde ju heta "I'm not afraid".
Fidden Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 Tryckte inte Memphis upp en t-shirt också? Merch!
slejnard Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 1 timme sedan sa Fidden: Tanken slog mig att man kunde slänga ihop några fler gitarrbaserade låtar på svenska och släppa som Pål Meander... Omslaget är ju redan klart i så fall. Skivan kunde ju heta "I'm not afraid". Mycket bra idé! 😃
Recommended Posts