Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För övrigt tycker jag inte Frida Hansdotter behöver deppa över att Frölundas nya logga är lite lik hennes egen. Hennes är ju snygg,  göteborgarnas ganska ful. 

Annons
Postat
4 minuter sedan sa slejnard:

Lyxkonsumtion av diskant fidden ! 

Trevligt, en ny titel! 

/Överste diskant Fidden. Eller >16 khz, som mina närmaste kallar mig.

Postat (redigerat)
10 timmar sedan sa slejnard:

PT fick du! 
hemma nu. Körde ed sheerans låt - perfect. Gick rätt bra och fick många givande tips! Har lite svårt med curbing. Känner ni till de fyra grundteknikerna? Neutral, curbing. Edge och overdrive? Läs om CVT- complete vocal technique

10 timmar sedan sa Fidden:

Edge är väl han i U2. På fråga b vet jag inte.

CVT är ju en slags växellåda. Curbing är inte det någon slags porr term, lite som rimming? Kommer osökt tänka på det svenska traditionen julrimming? Rim är ju fälg på engelska så det måste ju stämma?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Tillbaks! 

De hann tända elden medan jag var borta... Eller ja, de hissade facklan. Undrar om de tänder en flagga istället.

Postat

Tanken slog mig att man kunde slänga ihop några fler gitarrbaserade låtar på svenska och släppa som Pål Meander... Omslaget är ju redan klart i så fall.

Skivan kunde ju heta "I'm not afraid".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.