Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Helloooo nurse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Tänkte jag får hoppa in nu när Nay har häcken full i San Fransisco. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Yeah 👍😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 58 minutes ago, Fidden said: Tänkte jag får hoppa in nu när Nay har häcken full i San Fransisco. Upskattas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Han e duttig på ljud! Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Måst nog börja kolla nå såna videos ändå tror jag 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Har vart å SMÄKKat 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 8 minuter sedan sa slejnard: Måst nog börja kolla nå såna videos ändå tror jag 😊 Jåh! Gubbar och gummor som verkligen KAN ljud kommer oftast med bra råd och tips och sådana gubbar och gummor finns det gott om på Youtube! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 46 minuter sedan sa Neosus: Jåh! Gubbar och gummor som verkligen KAN ljud kommer oftast med bra råd och tips och sådana gubbar och gummor finns det gott om på Youtube! Jåh! Ska kolla ditt klipp. 😊👍 nu på en gång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2022 9 timmar sedan sa Neosus: Köp en pudel och lägg den på hövvet. Blir bra det! Om du visste hur nära du är mina visioner... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2022 5 timmar sedan sa Fidden: Tänkte jag får hoppa in nu när Nay har häcken full i San Fransisco. Jag trodde inte det var sådant han skulle pyssla med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 38 minuter sedan sa slejnard: Jåh! Ska kolla ditt klipp. 😊👍 nu på en gång.. De va ingen uppmaning direkt men gör det.. 😂 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 5 minuter sedan sa Neosus: De va ingen uppmaning direkt men gör det.. 😂 😜 Intressant spel. Men snöade in på annat… tex hur en kompressor fungerar. Inte så bara. Tycker det är svårt! Lyssnade även på the pretender- Foo Fighters. Så grymt gott ljud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Foo Fighters är riktigt bra soundmässigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 37 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag trodde inte det var sådant han skulle pyssla med... When in rome... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 8 timmar sedan sa Neosus: Foo Fighters är riktigt bra soundmässigt. Yep’r 😎 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Hemma och kör lite "aktiv vila" denna veckan. Städat lite i musikpillhörnan. Lite lunch och kpd, så kanske man skulle trixa lite med den där gamla låten sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Låter bra fidden! Vila he int dumt he int. Lunchat vegköttfärs åsså en KPD pd. Ikväll ska vi ha masterclass i sång med en duktig en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Trevligt. Har bara sett en duktig Grahn här, men kul att fler barrträd får vara med. Enar kan förresten inte bara vara duktiga. De kan även vara min farfar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 De kör med en sån där plattatillgrusinnanasfalteringsskakmaskin utanför, så jag får nog ta en kaffe till innan jag startar logic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Dom bultar alltså 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Ska visst snöa rätt mycket här imorgon så man lär ha å göra. Är detta något du känner till nånting om dol? 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Vad ska en prioritera? Gå upp och mixa eller ta en tupplur? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 Vart då helg iaf 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 25 minuter sedan sa slejnard: Dom bultar alltså 😃 De bultar och de bankar. Sedan du lämnade mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 1 hour ago, slejnard said: Vad ska en prioritera? Gå upp och mixa eller ta en tupplur? 🤔 En mixad tupplur låter bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 De va de de vart vart de! Nu sång workshop 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari 2022 Dela Postat 3 februari 2022 När man tweekar diskant som man inte hör, men känner som värme när man boostar den för mycket. 🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts