slejnard Postat 27 september 2022 Postat 27 september 2022 Såg ni den komma? Inte jag. Helt oförhappandes
Dark Of Light Postat 27 september 2022 Trådstartare Postat 27 september 2022 30 minuter sedan sa slejnard: Rep i afton 👍 Det finns andra lösningar, vi finns här om du behöver prata!
Dark Of Light Postat 27 september 2022 Trådstartare Postat 27 september 2022 Ett annat sätt att säga det på vore, "det är inget att hänga upp sig på".
slejnard Postat 27 september 2022 Postat 27 september 2022 Vi ska nog öva in ett set med mina låtar. Kan bli kul prova live! Funderar även på bandnamn för det projektet. Vad tror ni om …. Ennaj Janne baklänges
CHAE Postat 27 september 2022 Postat 27 september 2022 (redigerat) 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Speciellt i det här fallet då det handlar om Svensk ekonomisk zon över vatten. XD Oavsett; anmärkningsvärt. Redigerat 27 september 2022 av CHAE
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 7 timmar sedan sa CHAE: XD Oavsett; anmärkningsvärt. Visst är det så. Det går bra nu... Med allt skit som händer och nu fotbollen p d också.
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 7 timmar sedan sa slejnard: Vi ska nog öva in ett set med mina låtar. Kan bli kul prova live! Funderar även på bandnamn för det projektet. Vad tror ni om …. Ennaj Janne baklänges Vad sägs om Earlen Av Norrland?
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 Ennaj får jag sådana etno vibbar av. Man förväntar sig att ni kliver upp på scenen klädda i höftskynken av björkbark, en sedvanlig hajtand i läderband runt halsen. Spelandes på panflöjt, congas och rövflöjt. Hörde precis väder rapporten i radion. Hon som läste upp den ursäktade sig innan för hennes farbror precis gått bort. Med gråt i rösten och täppt näsa kämpade hon sig genom det hela. Sorgligt och cripande, plikten framför allt. Kpd 1
slejnard Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 Ha det kanske inte är bra. Blir ändå Tjorven att byta… Jaha vad sorgligt 🥲
Neosus Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 The Fiskers Gäddhänget Krok n Håv Abborrebandet Sik n Gös Räkorna Kpd! 2
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 (redigerat) EaN. Earl Slejnard. Akkfe Teh Nuppers Snowplower Myggjagarn' Norr Shiners Solbränd Chirrnah´Trans Hellmoppers. Super Slejnard. Puukko. BassHunter Tjorven och byta? Har du redan tryckt upp tischorna? 😀 Redigerat 28 september 2022 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 Nä men tjorvigt byta på streamingtjänsterna...
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 43 minuter sedan sa slejnard: Nä men tjorvigt byta på streamingtjänsterna... Ah, då har du ju redan bestämt dig. Ennaj får det vara, är höftskynkena beställda då? Turas ni om med rövflöjten eller har ni var sin? Det finns ju visserligen alkogel men... tja, man kanske fixar de riktigt höga tonerna på så vis.
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 Bild från Ennajs turnéprogramblad 2022 Cosmic Shroom Tour(tryckt på återanvänt skithuspapper).
slejnard Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Ah, då har du ju redan bestämt dig. Ennaj får det vara, är höftskynkena beställda då? Turas ni om med rövflöjten eller har ni var sin? Det finns ju visserligen alkogel men... tja, man kanske fixar de riktigt höga tonerna på så vis. nej heter ju mitt riktiga namn nu. blir tjorvigt att byta till vilket annat som helst så tror det får stå kvar. De hade slut höftskynken på COOP...
slejnard Postat 28 september 2022 Postat 28 september 2022 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Bild från Ennajs turnéprogramblad 2022 Cosmic Shroom Tour(tryckt på återanvänt skithuspapper). Hen fiser fåglar -_-
Dark Of Light Postat 28 september 2022 Trådstartare Postat 28 september 2022 Vegetarisk kål, uppfattat!
Recommended Posts