Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
8 minuter sedan sa slejnard:

Hamnade på en lista i proddtoppen på FB. 

in å rösta 🤩

Vars då? 

Postat

Spottaren strulade så jag får fixa med det imorgon. Efter att jag varit på röntgen igen. 

Postat

Hej,

är det bara jag eller osar inte Putins [desperata] ”partiella mobilisering” lite tysk Volksturm under WW2…?

Vänligen

Undrande -79

Postat
9 timmar sedan sa CHAE:

Hej,

är det bara jag eller osar inte Putins [desperata] ”partiella mobilisering” lite tysk Volksturm under WW2…?

Vänligen

Undrande -79

Även Röda Armén hade ju tveksamma rekryteringsmetoder då. Många krigsfångar tvingades ju strida för Röda Armén då deras familjer hölls gisslan och skulle avrättas om inte de som var "värvade" skulle utföra sitt jobb. 

Postat
9 timmar sedan sa CHAE:

Meanwhile in France…

CC599899-23CD-4F93-A4A7-B33B4476EBC0.jpeg

Hoppas det blir mera tydligt för fler hur illa SDs retorik och politik ser ut. Nu har de ju hunnit putsa sitt partiprogram under flera års tid, men jag tror att de kommer få hybris och säga mera vad de egentligen vill säga nu när de tycker att de har folkets stöd att säga sådant. 

Postat
3 timmar sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

Funderar på om jag vågar nu. Ska ju röntgas om mindre än en timme, så det kanske är bättre att ta det när jag kommer hem igen. 

Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Yes 

Det finns även andra diskmedel, som jag skulle sagt om jag jobbade på SVT/SR

Postat (redigerat)

Polisens hundbil som jag nämnde igår. 

ca2957d0-2b9d-4388-aa59-57cc8a7f2b30.jpeg.4d598cebfab39779996737a2582992b7.jpeg

Redigerat av -k9-
Postat
57 minuter sedan sa Fidden:

Volvov?

Eller Volkswagen brukar de nog vara. Tror att bägge dessa bilmärken används för dessa bilar. 

Postat

Tydligen pundare som skjutit och härjat här igår. En av de gripna har lagt upp bilder på en massa pengar och dyra klockor på sin FB så det är nog en deal som gått fel. 

Postat

Du är ingalunda först. Ingalunda är annars ett ord man inte hör så ofta längre.

Riksdagens öppnande idag. Kalle Gurra klarade sig genom sitt tal utan missöden, inte heller det något man hör så ofta.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.