Dark Of Light Postat 25 september 2022 Trådstartare Postat 25 september 2022 5 timmar sedan sa slejnard: Redigerat 5 timmar sedan av slejnard Glömde en ” Ja, träden är viktiga!
Fidden Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 Det var länge sedan man såg en bananhelikopter.
-k9- Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 18 timmar sedan sa Neosus: Men tänker dom ta död på dig? 🙁 Blev fel när den fösta läkaren skrev ut receptet, eftersom det inte var känt att jag har dessa problem vid det tillfället. Men jag har fått det utskrivet minst tre gånger till efter att det blivit känt och jag gjort alla röntgenturer. Så någon av de andra läkarna borde ju uppdaterat sig genom mina journaler. Jag trodde ju själv att det var Metfrominet som jag reagerade på, men nu är det troligtvis hostmedicinen som varit boven till varför jag känt mig så "full". Sökte ju vård för samma symptom då, men det enda svaret jag fick var att man inte blir påverkad så av Metformin, så valde de att inte ens tänka till om det kunde finnas något annat skäl bakom dessa symptom. Ska till kirurgen och få svar på vad de sett på bilderna imorgon, så då kan jag få hjälp med rätt medicin med. Har i stort sätt sovit sedan mitt förra inlägg. Har bara släppt ut hundarna på tomten och gått och lagt mig igen när de varit klara och inne igen. Hoppas "bakfyllan" är över i morgon så att det inte blir så drygt att åka till Falun.
-k9- Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 9 timmar sedan sa slejnard: Men är det Country stuk? Tänkte dit med sång en akke och kanske riktiga trummor https://www.dropbox.com/s/vp934endikz1jhx/Late sep 24.wav?dl=0 Lika delar hony tonk och bluesrock tycker jag. Men 100% Slej. Självklart kan man ha svensk text på detta. Blir nog en intressant kontrast och en liten lagom "kulturkrock" fast snarare ett kulturmöte då. 1
-k9- Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 1 timme sedan sa Neosus: Här varsågod! Men varför är Nay den 5:e felstavat? Borde ju stå NayV oststället.
slejnard Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 55 minuter sedan sa -k9-: Lika delar hony tonk och bluesrock tycker jag. Men 100% Slej. Självklart kan man ha svensk text på detta. Blir nog en intressant kontrast och en liten lagom "kulturkrock" fast snarare ett kulturmöte då. Coolt! Tack. Testat sjunga in och det blir nog fasen bra detta 😃
slejnard Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, träden är viktiga! ☺️
slejnard Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Det var länge sedan man såg en bananhelikopter. Hur längesen vare? 😡
Fidden Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 1 timme sedan sa slejnard: Hur längesen vare? 😡 Tror det var Anders Borg som var senast ut med en bananhelikopter.
slejnard Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 (redigerat) Så här låter det nu! Ska slipa mer på sången då den är så färsk men låter iaf lite Pugh tror jag ☕️. Synpunkter? Edit: tog bort länk. Ska få mogna lite Redigerat 26 september 2022 av slejnard Synpunkter? Länk borta
slejnard Postat 25 september 2022 Postat 25 september 2022 Är förövrigt min 55:e text i just det kollegieblocket. Har skannat in alla i händelse av eldsvåda.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Morn! Måste boka sjuktransport till Falun idag. Mår för risigt för att kunna ta tåget. Brukar föredra tåget då man har tillgång till toalett och WIFI på just tåget. Medans sjuktransporterna går i gamla skakiga och skramliga taxibussar. Men taxin går ju dörr till dör så jag sparar några kilometers promenad, vilket ju är bra just nu. I vanliga fall brukar jag tycka det är skönt att gå de där kilometrarna i Falun, till och från tågstationen till sjukhuset, så att man hinner samla sina tankar lite. Så nu ska här ringas och se om jag får en taxibuss betald eller om jag måste ta tåget ändå. Ska bli skönt att somna om ifall jag får ta taxin, då det kommer spara en massa tid eftersom jag inte behöver gå eller vänta på en buss mellan Falun Central och Sjukhuset.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Tror inte jag druckit kaffe sedan i fredags. Har tänkt att göra det, men det har nog inte blivit av.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Låter allvarligt! Kpd. Mår för illa för det just nu. Så drick en kopp åt mig så är du bussig.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Skit också! Nu får jag ta tåget ändå. För lång väntetid för att hinna prata med den avdelningen på sjukhuset som jag ska till. De skulle ringa upp 11:30 men då måste jag ju redan sitta på tåget .Och 1177 ligger nere för tillfället, så jag kan inte vända mig dit heller. Kan boka sjuktransport själv men godkänns den inte så får jag en faktura på hela beloppet. Så det skulle handla om tusenlappar att åka hela 6 mil här i Dalarna.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Nu när jag tänker efter så är jag inte ens säker på att jag ätit något sedan i fredags eftermiddag. 🤔
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 Löste sig med transport till sjukhuset ändå. Glömde boka hemresa dock. Ska bli intressant att se vad kirurgen säger.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 52 minuter sedan sa -k9-: Löste sig med transport till sjukhuset ändå. Glömde boka hemresa dock. Ska bli intressant att se vad kirurgen säger. Vad nu hon kan tänkas ha för synpunkter på hur jag tar mig hem ifrån Falun.
-k9- Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 (redigerat) Har somnat i stolen ett tiotal gånger nu. Har försökt att borsta tänderna men råkat ställa mig i durren och tvätta mig varje gång istället. Ska göra ett försök att inte hamna fel denna gång. Redigerat 26 september 2022 av -k9-
Neosus Postat 26 september 2022 Postat 26 september 2022 När ska dom få iordning på dig med det där joxandet?
Dark Of Light Postat 26 september 2022 Trådstartare Postat 26 september 2022 1 timme sedan sa -k9-: Ska göra ett försök att inte hamna fel denna gång. That´s what he said. 1
Recommended Posts