Fidden Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Fan, blev fel. Leguan skulle det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Jaha, det blir en sån sida. Låt ordvitsarna flÖDLA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag är ju här! Vart fan skulle jag annars vara? Kpd? Ooh.. Där är han! Nu är ordningen iordningsställd.. igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2022 Mycket har jag blivit kallad genom åren (jag har ju varit gift) men lagun... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Välkommen tillbaka dol 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Morn & kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Just nu sa Naymari: Morn & kpd Morn! How goes it overthere? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2022 Ja, preciiis. Hur går det över därborta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Jodå. He går bra! Sista showen i LA idag så går resan mot SF på torsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Vagott ja vad kul nay! 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2022 Shääääänn Frhääääään Siskååo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Gehörrnelzgehtezten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Det jag gillar mest med pandemin är att så många hållt sig positiva. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 Jåh he int dumt he int 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 (redigerat) Nu har jag rivit hårdrocksmixen totalt! Den var så jäkla murrig å kakburkig. Försökte få den klarare. Har skulpterat gitarrerna mer så de ska framträda bättre. Vad tror ni? https://www.dropbox.com/s/yek9flond51t2xv/Kingdoms Quarter MASTER snutt.wav?dl=0 Redigerat 1 februari 2022 av slejnard ny länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 58 minuter sedan sa slejnard: Nu har jag rivit hårdrocksmixen totalt! Den var så jäkla murrig å kakburkig. Försökte få den klarare. Har skulpterat gitarrerna mer så de ska framträda bättre. Vad tror ni? https://www.dropbox.com/s/yek9flond51t2xv/Kingdoms Quarter MASTER snutt.wav?dl=0 He låt bra i lurarna! Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2022 Dela Postat 1 februari 2022 22 minuter sedan sa Neosus: He låt bra i lurarna! Jåh! Bra he, tack! Jåh! Jämförde ljudet med foo fighters och upptäckte att de inte alls har sånt därnt muller jag brukar ha och mer disjant. Ibland lönar det sig skruva några varv till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2022 Ja visst låter det bra! Får svåra bilder i huvudet bara av en pudel frisyr Slej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja visst låter det bra! Får svåra bilder i huvudet bara av en pudel frisyr Slej. Tack kul å höra. Hahaha 😛 kan nog bli svårt med pudelfrisyr här 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Köp en pudel och lägg den på hövvet. Blir bra det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Jag har hört att man kan göra en pudel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Att angöra en pudel, en klassisk film av Taxen och Schnausser. Med Monika Wachtelhund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 Har haft en låt i huvudet sedan 1999. Tänkte försöka få ut den idag. Måste ju finnas någon form av hook om den hållit sig kvar så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 3 timmar sedan sa Neosus: Köp en pudel och lägg den på hövvet. Blir bra det! Kanske testar med Tilly? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 12 minuter sedan sa Fidden: Har haft en låt i huvudet sedan 1999. Tänkte försöka få ut den idag. Måste ju finnas någon form av hook om den hållit sig kvar så länge. Verkligen. Då måste det vara en hit! Ut med den bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2022 Dela Postat 2 februari 2022 11 minuter sedan sa slejnard: Kanske testar med Tilly? 😮 Gör det! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts