Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Fick googla. Vilket recept utgår du ifrån? Lite skeptisk mot kanel och nejlika men annars lät det gött! Ska göra på högrev av ren. 

Strunta i nejlikan, kanelen gör gott dock!

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Sonen kom in på en fotokurs på HDK här i götet. Nu har jag en till hobby jag kan köpa prylar till.

DSC_0102.JPEG

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
5 minuter sedan sa slejnard:

Läckert! 

Fått blodad tand. Systemkamera och objektiv för 1000 har använts. Mycket Tradera just nu 🙂 

Fotade för många år sedan men nu är det skitball och gå ut med sonen och hitta på balla fotouppslag. 

Redigerat av drloop
Postat (redigerat)
1 timme sedan sa drloop:

Fått blodad tand. Systemkamera och objektiv för 1000 har använts. Mycket Tradera just nu 🙂 

Fotade för många år sedan men nu är det skitball och gå ut med sonen och hitta på balla fotouppslag. 

Har en massa objektiv till och en sony a77, och en a77 kamera såklart, som jag inte använder. Både Tamron och Orginal Sony. Köpte en begagnad Sony a7 men den adaptern jag köpte funkade inte med mina alpha objektiv. . Och så fick jag ju problem med ögonen när allt annat skit hände, så jag har två systemkameror som bara ligger just nu. Känns inte helt värt. 

Redigerat av -k9-
Postat
9 timmar sedan sa -k9-:

Fick bli en så nymodighet till mat här som falukorv i ugn.  

Låter hårdsmält.

8 timmar sedan sa -k9-:

Åh nej! Blev aspackad av att äta mat igen... så drygt. 

En del skulle nog inte klaga.

Postat
7 timmar sedan sa slejnard:

Kom hit och fota norsken vetja. Brukar vara ett populärt motiv. 

Om man kompletterar med en dansk och en Bellman så får man hela kompletta serien.

Postat
7 timmar sedan sa Neosus:

Ja det tycker jag att du ska göra! Trevligt krypin!

Måste köpa 4billiga bokhyllor samt isolering och två diffutionspaneler till, de sälgs dock i 4 pack, samt lite absorbenter att sätta i taken. Tänker limma dem i taket och strunta i att man måste slipa lim, spackla och måla om om man vill ta bort dem i framtiden.  

Postat
1 timme sedan sa -k9-:

Måste köpa 4billiga bokhyllor samt isolering och två diffutionspaneler till, de sälgs dock i 4 pack, samt lite absorbenter att sätta i taken. Tänker limma dem i taket och strunta i att man måste slipa lim, spackla och måla om om man vill ta bort dem i framtiden.  

Är det inte smått opraktiskt att limma upp bokhyllorna i taket?

Visserligen blir det lättstädat men...

Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Är det inte smått opraktiskt att limma upp bokhyllorna i taket?

Visserligen blir det lättstädat men...

Jo vill man städa bakom dem när de hänger i taket på nedervåningen så går man ju bara upp och dammsuger golvet ovanför dem. 

Postat
27 minuter sedan sa Neosus:

Talmansrundor med tomater.. Jo jag tackar jag!
Tack!

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Runda talmanstomater. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.