slejnard Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 3 timmar sedan sa drloop: Stifado på G. Fick googla. Vilket recept utgår du ifrån? Lite skeptisk mot kanel och nejlika men annars lät det gött! Ska göra på högrev av ren.
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 7 minuter sedan sa slejnard: Fick googla. Vilket recept utgår du ifrån? Lite skeptisk mot kanel och nejlika men annars lät det gött! Ska göra på högrev av ren. Strunta i nejlikan, kanelen gör gott dock!
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 (redigerat) Sonen kom in på en fotokurs på HDK här i götet. Nu har jag en till hobby jag kan köpa prylar till. Redigerat 18 september 2022 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 (redigerat) 5 minuter sedan sa slejnard: Läckert! Fått blodad tand. Systemkamera och objektiv för 1000 har använts. Mycket Tradera just nu 🙂 Fotade för många år sedan men nu är det skitball och gå ut med sonen och hitta på balla fotouppslag. Redigerat 18 september 2022 av drloop
slejnard Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 Ja det är kul fota om än jag bara har en iPhone. Längtar tills jag ska köpa en ny med bättre kamera. Tyvärr funkar min nuvarande för bra generellt ännu för att byta. Kom hit och fota norrsken vetja. Brukar vara ett populärt motiv.
-k9- Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 (redigerat) 1 timme sedan sa drloop: Fått blodad tand. Systemkamera och objektiv för 1000 har använts. Mycket Tradera just nu 🙂 Fotade för många år sedan men nu är det skitball och gå ut med sonen och hitta på balla fotouppslag. Har en massa objektiv till och en sony a77, och en a77 kamera såklart, som jag inte använder. Både Tamron och Orginal Sony. Köpte en begagnad Sony a7 men den adaptern jag köpte funkade inte med mina alpha objektiv. . Och så fick jag ju problem med ögonen när allt annat skit hände, så jag har två systemkameror som bara ligger just nu. Känns inte helt värt. Redigerat 18 september 2022 av -k9-
Neosus Postat 18 september 2022 Postat 18 september 2022 Ja det tycker jag att du ska göra! Trevligt krypin!
Dark Of Light Postat 19 september 2022 Trådstartare Postat 19 september 2022 9 timmar sedan sa -k9-: Fick bli en så nymodighet till mat här som falukorv i ugn. Låter hårdsmält. 8 timmar sedan sa -k9-: Åh nej! Blev aspackad av att äta mat igen... så drygt. En del skulle nog inte klaga.
Dark Of Light Postat 19 september 2022 Trådstartare Postat 19 september 2022 7 timmar sedan sa slejnard: Kom hit och fota norsken vetja. Brukar vara ett populärt motiv. Om man kompletterar med en dansk och en Bellman så får man hela kompletta serien.
-k9- Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 7 timmar sedan sa Neosus: Ja det tycker jag att du ska göra! Trevligt krypin! Måste köpa 4billiga bokhyllor samt isolering och två diffutionspaneler till, de sälgs dock i 4 pack, samt lite absorbenter att sätta i taken. Tänker limma dem i taket och strunta i att man måste slipa lim, spackla och måla om om man vill ta bort dem i framtiden.
slejnard Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 Trevligt krypin k9. Hoppas du kommer igång! morn å KPD
slejnard Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Om man kompletterar med en dansk och en Bellman så får man hela kompletta serien. Det skulle man kunna göra 😂
Dark Of Light Postat 19 september 2022 Trådstartare Postat 19 september 2022 1 timme sedan sa -k9-: Måste köpa 4billiga bokhyllor samt isolering och två diffutionspaneler till, de sälgs dock i 4 pack, samt lite absorbenter att sätta i taken. Tänker limma dem i taket och strunta i att man måste slipa lim, spackla och måla om om man vill ta bort dem i framtiden. Är det inte smått opraktiskt att limma upp bokhyllorna i taket? Visserligen blir det lättstädat men...
Dark Of Light Postat 19 september 2022 Trådstartare Postat 19 september 2022 20 minuter sedan sa slejnard: Det skulle man kunna göra 😂 Jag tycker att du ska go all in batshitcrazy och bara göra det!
-k9- Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Är det inte smått opraktiskt att limma upp bokhyllorna i taket? Visserligen blir det lättstädat men... Jo vill man städa bakom dem när de hänger i taket på nedervåningen så går man ju bara upp och dammsuger golvet ovanför dem.
Neosus Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 Talmansrundor med tomater.. Jo jag tackar jag! Tack!
-k9- Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 27 minuter sedan sa Neosus: Talmansrundor med tomater.. Jo jag tackar jag! Tack! Runda talmanstomater.
Dark Of Light Postat 19 september 2022 Trådstartare Postat 19 september 2022 Jag vill ju mena på att d e kpd nu!
Neosus Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 Det har du alldeles rätt i att det är det det är!
slejnard Postat 19 september 2022 Postat 19 september 2022 De e de! Å semester resten av veckan. Ska vara hemmavid och på torsdag åker vi till Kronogård. Sista svängen med husvagnen för säsongen 😎 Kan bli en fisketur imorn å! 😎
Recommended Posts