Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu sa slejnard:

Eventuellt också udda strumpor 

Dä va mä änna pä-tää dää! 

• Tack! 1
Postat
Just nu sa Dark Of Light:

Ah, Mr Fry. Glömmer aldrig när han och Hitchens debatterade mot företrädare för den katolska kyrkan. Finns på JooTooben Fängslande.

Wow! Tack som fasen. Det ska tokkollas på när jag är pigg nog igen. 

Postat
Just nu sa -k9-:

Wow! Tack som fasen. Det ska tokkollas på när jag är pigg nog igen. 

Varsågod! Hitch var en kraft att räkna på sin tid. Han gick bort alldeles för tidigt!

Postat

Men det är ju alltid kul att lyssna på Stefan Stekning, som han heter på svenska. 

Postat

Fry, Richard Dawkins, Jordan B Petersen och Christopher Hitchens är sådana där personer som man får stanna upp i vardagen för att bara lyssna på. Finns mycket klokheter där.

Stekar Stefan, ja 😁

Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

Jo läste precis 😞 

Men han hade fel, om man inte håller med honom, för då hade han rätt, om man inte håller med mig, för då hade han fel, om man inte håller med honom, för då har jag fel. 

Tror att vi får fråga Grahnosius igen. 

Postat

Fry, Richard Dawkins, Jordan B Petersen och Christopher Hitchens är sådana där personer som man får stanna upp i vardagen för att bara lyssna på. Finns mycket klokheter där.

Stekar Stefan, ja 😁

Synd att jag sett Q! så många gånger att jag inte orkar glo på dem igen. Blev lite sugen på att se Stefan Stekare där. 

Postat

Var det inte något program som var typ som 1 mot Sverige på SVT förut med? Kommer ihåg något sådant lite svagt, men kan inte komma på vad det var för program i så fall. 

Postat

Q är en höjdare!!! Har sett de avsnitten alldeles för många gånger också!

Tråkigt att Stefan Stekning sluta leda det programmet, men jag gillar ju Sandy så för mig så funka det med henne vid rodret med. 

Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Ingen aning men Q fanns väl också ett tag på svenska?

Jo, Intresseklubben hette det. 

Postat

Men det funkade inte så bra när svenska komiker inte är lika benägna att dra alla underbältet skämt i SVT som de gjord i BBC. 

Även "Would I lie to you" testades ju på SVT och kallades "Tror du att jag ljuger" där. 

Men det är ju bara "Bäst i test" som funkat när de försökt med engelska koncept på svenska. 

Postat

Oj! Nu har ju Doobidoo börjat på SVT. Det är ju adventskalendern för På spåret. Som ju i sin tur är adventskalendern för JVM. Så snart är det vår igen. 

Postat (redigerat)

Ska gå och lägga mig nu. Så nu får någon ta nattpasset. Ska somna till "Så funkar det" podden men Anders och Måns. 

G'natt! 

Redigerat av -k9-
Postat
9 minuter sedan sa -k9-:

Ska gå och lägga mig nu. Så nu får någon ta nattpasset. Ska somna till "Så funkar det" podden men Anders och Måns. 

G'natt! 

Det har länge varit min nattningspodd, men nu provar jag flashback forever.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.