Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Nej.

Jo. Steker man den tillräckligt länga så bir det ju bara en liten hög med kol och aska. Då har man väl stekt ner den? 

Postat
Just nu sa Neosus:

Råkade tappa ner ett plektrum på golvet och NU hittar jag inte åt det... blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Jobbigt!

Själv så har jag ju svart golv i studion vilket ju inte är så smart. Ofta saker bara försvinner där. Så jag för köra barfota tricket och trampa runt tills jag känner vart det jag tappat landat någonstans. 

Postat

12 grader varmt men tycker det känns som närmare nollan ändå. Fortfarande så hög luftfuktighet att det känns som att gå i en insjö men ovanligt torrt vatten, snarare än att gå på land i ovanligt hög luftfuktighet. 

Inga frågor på det tack! 

Postat
Just nu sa slejnard:

Jaha. Tänkte om du läst liftarens guide… 😃

Ja hur var det där nu igen? Åkte de inte limmo på någon annan planet när de försvann? 

Borde nog läsa Liftarens igen. 

Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Golvet?

Nä! Plektrumet!

6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Åt det? blink.gif

Nä jag åt pangkaka...

6 minuter sedan sa slejnard:

Jaha. Tänkte om du läst liftarens guide… 😃

Nä den har jag inte läst!

4 minuter sedan sa -k9-:

Ja hur var det där nu igen? Åkte de inte limmo på någon annan planet när de försvann? 

Borde nog läsa Liftarens igen. 

Ja den borde jag läsa oxå!

Såatte!

Postat

Konstig oro jag börjar känna i kroppen inför en röntgen på tisdag. Fick en "akut tid" för att röntga lever och bukspottskörtel i Falun. Har fortfarande inte fått veta vad de tror att de såg på de tidigare röntgen, förutom att jag har problem med just lungorna, levern, blindtarmen och att det är någon form av förändringar mellan just lever och bukspottskörteln. 

Hade tänkt att gå in på Musikcenter när jag ändå byter tåg i Borlänge och babbla lite med the boys, men vet inte om jag kommer palla det... 

Postat
3 minuter sedan sa Fidden:

Jag har läst.

Strumpläst.

Bra det. Vore du skomakare så skulle du fått bli där. 

Postat
1 minut sedan sa Neosus:

E de lörda? blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Nej det är det inte. Kolla ut, det är ju mörkt. Så det måste vara lörkväll. 

Postat

Har svårt att bestämma mig för om 1 mot Sverige är kul eller inte. 

Så vad säger ni, gillar jag det eller ej? 

Postat

Fast liftaren är ju knepig på Engelska iofs. Även om det är måna ordlekar som går förlorade när man läser den på svenska. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.