-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Nej. Jo. Steker man den tillräckligt länga så bir det ju bara en liten hög med kol och aska. Då har man väl stekt ner den?
Neosus Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Råkade tappa ner ett plektrum på golvet och NU hittar jag inte åt det...
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Just nu sa Neosus: Råkade tappa ner ett plektrum på golvet och NU hittar jag inte åt det... Jobbigt! Själv så har jag ju svart golv i studion vilket ju inte är så smart. Ofta saker bara försvinner där. Så jag för köra barfota tricket och trampa runt tills jag känner vart det jag tappat landat någonstans.
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 12 grader varmt men tycker det känns som närmare nollan ändå. Fortfarande så hög luftfuktighet att det känns som att gå i en insjö men ovanligt torrt vatten, snarare än att gå på land i ovanligt hög luftfuktighet. Inga frågor på det tack!
slejnard Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 43 minuter sedan sa Neosus: Råkade tappa ner ett plektrum på golvet och NU hittar jag inte åt det... på samma ställe som kulspetspennorna!
Dark Of Light Postat 17 september 2022 Trådstartare Postat 17 september 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Flestafat Bra 👍
Dark Of Light Postat 17 september 2022 Trådstartare Postat 17 september 2022 1 timme sedan sa Neosus: Råkade tappa ner ett plektrum på golvet och NU hittar jag inte åt det... Golvet?
slejnard Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 26 minuter sedan sa Neosus: Nä dom ligger hullerombuller på bordet.. Jaha. Tänkte om du läst liftarens guide… 😃
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Just nu sa slejnard: Jaha. Tänkte om du läst liftarens guide… 😃 Ja hur var det där nu igen? Åkte de inte limmo på någon annan planet när de försvann? Borde nog läsa Liftarens igen.
Neosus Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Golvet? Nä! Plektrumet! 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Åt det? Nä jag åt pangkaka... 6 minuter sedan sa slejnard: Jaha. Tänkte om du läst liftarens guide… 😃 Nä den har jag inte läst! 4 minuter sedan sa -k9-: Ja hur var det där nu igen? Åkte de inte limmo på någon annan planet när de försvann? Borde nog läsa Liftarens igen. Ja den borde jag läsa oxå! Såatte!
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Konstig oro jag börjar känna i kroppen inför en röntgen på tisdag. Fick en "akut tid" för att röntga lever och bukspottskörtel i Falun. Har fortfarande inte fått veta vad de tror att de såg på de tidigare röntgen, förutom att jag har problem med just lungorna, levern, blindtarmen och att det är någon form av förändringar mellan just lever och bukspottskörteln. Hade tänkt att gå in på Musikcenter när jag ändå byter tåg i Borlänge och babbla lite med the boys, men vet inte om jag kommer palla det...
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 3 minuter sedan sa Fidden: Jag har läst. Strumpläst. Bra det. Vore du skomakare så skulle du fått bli där.
Neosus Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Ja man skulle vilja få in en fot i den branchen.. Hehehe "En fot" hehehe Gud... så tråkigt!
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 1 minut sedan sa Neosus: E de lörda? Nej det är det inte. Kolla ut, det är ju mörkt. Så det måste vara lörkväll.
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Har svårt att bestämma mig för om 1 mot Sverige är kul eller inte. Så vad säger ni, gillar jag det eller ej?
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Hittade ett ställe man kan lyssna på Liftaren i den radio variant som den släpptes i England. http://www.radionouspace.net/programs/hitchhikers-guide/
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 2 minuter sedan sa Neosus: Du gillar det! Tack då vet jag!
-k9- Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 Fast liftaren är ju knepig på Engelska iofs. Även om det är måna ordlekar som går förlorade när man läser den på svenska.
Fidden Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 3 minuter sedan sa -k9-: Hittade ett ställe man kan lyssna på Liftaren i den radio variant som den släpptes i England. http://www.radionouspace.net/programs/hitchhikers-guide/ Finns en ljudbok där Stephen Fry läser också. https://github.com/GSimas/Hitchhiker/tree/master/1 - The Hitchhikers Guide To The Galaxy
slejnard Postat 17 september 2022 Postat 17 september 2022 27 minuter sedan sa -k9-: Ja hur var det där nu igen? Åkte de inte limmo på någon annan planet när de försvann? Borde nog läsa Liftarens igen. Minns inte riktigt men det var väl nån planet/parallellt universum där pennor hamnade?
Recommended Posts