Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)

Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
59 minuter sedan sa Naymari:

Jetlag is real

26 minuter sedan sa Naymari:

Jodå, busy busy times.

Har varit runt en del i Europa. Befinner mig just nu i NYC för att göra lite TV-promo. 

Fan vad kul det är ändå att du lyckats med någonting som, för oss andra, är en ren hobby. En Längstahian i NYC, liksom. Det kickar högt❤️❤️❤️
NYC är f ö rätt ball; enda stan jag varit i och fått sympaticuspåslag bara genom att stå i ett gathörn och iaktta människomyllret…

Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa Neosus:

Sitt på en stol, andas och koppla av, avslappnat, och tänk på ingenting... andas.... OCH..... slappna aaav..... oooch....sitt.....i 5 minuter.....och....eeeh............zzZZZzzzz........

Vänligen, Yoga med Neo

Fock för mig att jag skulle rensa bland mina kläder, hamnade i sägen och somnade direkt. 

Dela på andra sajter

1 hour ago, CHAE said:

Fan vad kul det är ändå att du lyckats med någonting som, för oss andra, är en ren hobby. En Längstahian i NYC, liksom. Det kickar högt❤️❤️❤️
NYC är f ö rätt ball; enda stan jag varit i och fått sympaticuspåslag bara genom att stå i ett gathörn och iaktta människomyllret…

❤️

Hittills har jag inte hunnit se så mycket av stan. Men jag bör hinna imorgon!

• Gilla 2
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.