-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Vågar jag äta resten av kladdkakan med? Blir nå många garderobshydrater i dag i så fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 1 minut sedan sa -k9-: Vågar jag äta resten av kladdkakan med? Blir nå många garderobshydrater i dag i så fall. You go, grrl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 56 minuter sedan sa -k9-: Förslaget om att utvisa hela familjer om en familjemedlem begår brott i Sverige, kanske? Ja, så var det ja. Lär ju inte gå genom, fast fan vet.. De jag umgås med håller inte på med sådant. Brott alltså😄 Hur allvarliga brott gällde förslaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, så var det ja. Lär ju inte gå genom, fast fan vet.. De jag umgås med håller inte på med sådant. Brott alltså😄 Hur allvarliga brott gällde förslaget? Typ kabelbrott och sånna grejjer.. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, så var det ja. Lär ju inte gå genom, fast fan vet.. De jag umgås med håller inte på med sådant. Brott alltså😄 Hur allvarliga brott gällde förslaget? Det skulle vara för grova brott eller upprepad brottslighet om jag mins rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 14 minuter sedan sa CHAE: You go, grrl! Smakade bara lite, lite choklad och en massa socker nu, blev så äcklad att jag slängde den till och med. Så då slapp jag få i mig en massa trådhydrater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 1 timme sedan sa -k9-: Det skulle vara för grova brott eller upprepad brottslighet om jag mins rätt. Ja det var något sådant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 BTW, ryssarna har supit bort Putin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 På mellanlagringsbassängen i din pipa, dol? Innan han skickas vidare… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 KPD imorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 (redigerat) 4 timmar sedan sa slejnard: På mellanlagringsbassängen i din pipa, dol? Innan han skickas vidare… 😄 Ja hade det varit så bra... Nej, en del media gör gällande att han försvunnit. Han skulle ha deltagit i något ishockey jippo som han tydligen gör årligen och aldrig missar och nu... borta. Ryssland är ju annars ett land där folk "kommer bort". Speciellt efter att ha sagt "fel" saker... Säkert någon propaganda sensations "nyhet". Redigerat 12 september 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: 😄 Ja hade det varit så bra... Nej, en del media gör gällande att han försvunnit. Han skulle ha deltagit i något ishockey jippo som han tydligen gör årligen och aldrig missar och nu... borta. Ryssland är ju annars ett land där folk "kommer bort". Speciellt efter att ha sagt "fel" saker... Säkert någon propaganda sensations "nyhet". Hmm trodde att jag drömt att något media skrivit att "folkvald petar Putin" mitt under valyran i går natt... 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 Blir ju intressant att se vad som händer med Ryssland och Putin om Ukraina lyckas ta tillbaks de erövrade områden från den ryska armén. Blir nog en risk för att den sovjetromantiska ryska ledningen "avsätter" Putin och det blir en ännu värre idiot på toppen där. Men man hoppas ju på att det ska bli en demokratiserings process i Ryssland istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 Ett problem för Putin är ju att skit vanligtvis rinner neråt, men nu har ju många lägre befäl drunknat i skit, vilket fått högre befäl att nu stå med skit upp till knäna. Så nu har Putin många höga befäl som vill hitta en syndabock men det enda håll de kan titta åt för att inte bara se varandra är ju uppåt i ledningen. De börjar nog inse att för att stoppa överflödet i skitrännan så är det nog kranen som ska säkras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, så var det ja. Lär ju inte gå genom, fast fan vet.. De jag umgås med håller inte på med sådant. Brott alltså😄 Hur allvarliga brott gällde förslaget? Tydligen så ska det gälla alla typer av brott hörde jag nu i Agenda från SDs representant där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 G´morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 Coolt med ett tåg som fraktar järnmalm men aldrig behöver tankas eller laddas med elkablar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 september 2022 Dela Postat 13 september 2022 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 🚠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 september 2022 Trådstartare Dela Postat 13 september 2022 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts