Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 Gott med kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Näeeh..? Varför skulle de bli det? I det värsta scenariot så upprepar sig historien. Facit får vi i början av 2030-talet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Slejpartiet! Bästa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Jahopp nahepp ska man ta sig en kopp kaffe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Ja i morgon. Kvoten för dagen är fylld! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Ja eller nej. Tråkigt att inte kunna dricka så mycket kaffe på eftermiddagarna men kul att ha möjlighet till det på dagarna... Har ni förresten hört Tingsek? Riktigt bra och han kommer hit med Norrbotten Big Band på söndag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 59 minuter sedan sa slejnard: I det värsta scenariot så upprepar sig historien. Facit får vi i början av 2030-talet... Tja, allt är väl möjligt. Jag har inte läst SDs politiska program, men jag tror inte att man kan bemöta SD eller dess fans med nazistdödsknark grejen. Det har inte fungerat. De är näst störst av någon anledning. Kanske ska man börja där. Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 36 minuter sedan sa Neosus: Jahopp nahepp ska man ta sig en kopp kaffe? Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Tja, allt är väl möjligt. Jag har inte läst SDs politiska program, men jag tror inte att man kan bemöta SD eller dess fans med nazistdödsknark grejen. Det har inte fungerat. De är näst störst av någon anledning. Kanske ska man börja där. Kpd. Håller med. Tror inte heller att alla SDare är Bazister. Det handlar om missnöje och att folk har det för bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 30 minuter sedan sa Dark Of Light: Tja, allt är väl möjligt. Jag har inte läst SDs politiska program, men jag tror inte att man kan bemöta SD eller dess fans med nazistdödsknark grejen. Det har inte fungerat. De är näst störst av någon anledning. Kanske ska man börja där. Tror att de är så stora för att KD, L och M bara har kört med en så hatisk retorik mot regeringen. Grejen är den att det ju gynnat SD mest, då SD ju bara upprepat att de aldrig haft makten och att allt det som Regeringen gjort fel gjorde även alliansen fel. Så M. KD och har ju bara kampanjat för Åkesson och inte sig själva. Hål i huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Hatkampanjer mest hela tiden! Man blir förbajjad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Redan så har ju SD utropat "Helg seger" som ju är svenska nazisters variant av ”sieg heil”... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Vi får se hur mycket jox det blir med blivande regeringen och hur lite verkstad det kommer att bli med allt det där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 september 2022 Trådstartare Dela Postat 12 september 2022 10 minuter sedan sa -k9-: Tror att de är så stora för att KD, L och M bara har kört med en så hatisk retorik mot regeringen. Grejen är den att det ju gynnat SD mest, då SD ju bara upprepat att de aldrig haft makten och att allt det som Regeringen gjort fel gjorde även alliansen fel. Så M. KD och har ju bara kampanjat för Åkesson och inte sig själva. Hål i huvudet. Ligger nog en hel del där! 5 minuter sedan sa Neosus: Vi får se hur mycket jox det blir med blivande regeringen och hur lite verkstad det kommer att bli med allt det där.. Preciiiiis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 (redigerat) 14 minuter sedan sa Neosus: Vi får se hur mycket jox det blir med blivande regeringen och hur lite verkstad det kommer att bli med allt det där.. Tror att det nästan kan bli svårare för högern att bilda regering denna gång som sagt. Vore ju politsktsjälvmord för hela L om de stöttar SD. Läser man SDs partiprogram så ser man ju att de är rasistiska fortfarande. Det är ju bara några år sedan som de plockade bort raden om att invandrare har en "viss nedärvd kulturell essens" en fin omskrivning för att invandrare ärver sina fördomar och traditioner rent genetiskt. Och att det därför aldrig kommer gå att integrera stora invandrargrupper i samhället. Redigerat 12 september 2022 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Näeeh..? Varför skulle de bli det? Förslaget om att utvisa hela familjer om en familjemedlem begår brott i Sverige, kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Katastrof att folk stått och köat men inte orkat/kunnat vänta och därför gått därifrån utan att lämna sina röster. Det är ju ett demokratiskt haveri. Man tror ju att det bara är kring 81% som röstade i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Det är ju inte rimligt att småbarnsföräldrar och äldre ska stå i några timmar för att få rösta alls. Det drabbar ju dem som vill vänta med att fatta sitt beslut om vem de ska rösta på. Vilket ju gynnar partier som SD där det råder en sektkultur av att vara den goda SD-soldaten som förtidsröstar så fort det bara går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Men nu blir det kladdkaka och kaffe här. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 (redigerat) Ser ut att bli S, V och C som kommer styra här i Ludvika. Skulle jag kunna gissa. Redigerat 12 september 2022 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 (redigerat) Igår fick jag förklarat för mig hur kolhydrater fungerar. På natten medans man sover så kryper de in i garderoben och krymper ens kläder. Det är därför som kläderna blir så trånga av dem. 😀 Redigerat 12 september 2022 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 40 minuter sedan sa Neosus: Vi får se hur mycket jox det blir med blivande regeringen och hur lite verkstad det kommer att bli med allt det där.. Blir nog en slev av ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 6 minuter sedan sa -k9-: Igår fick jag förklarat för mig hur kolhydrater fungerar. På natten medans man sover så kryper de in i garderoben och krymper ens kläder. Det är därför som kläderna blir så trånga av dem. 😀 Jahaja! Tur man inte har så många garderober då... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 2 minuter sedan sa Neosus: Jahaja! Tur man inte har så många garderober då... 👍 Smart! Jag ska genas slänga alla kläder jag har, för då blir ju kolhydrater helt ofarliga för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 6 minuter sedan sa -k9-: Smart! Jag ska genas slänga alla kläder jag har, för då blir ju kolhydrater helt ofarliga för mig. Eller kanske bara inte hänga några kläder i garderoben, vilket ju redan Neo var inne på... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 12 september 2022 Dela Postat 12 september 2022 Oj! Missade ju att kolla på hur Failrarri gjort bort sig på sin egna bana i Italiens F1race igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts