Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
28 minuter sedan sa Fidden:

Röstar ni med hjärnan, hjärtat, magen eller röven?

Alltså, rent tekniskt så sker det med röstsedlar. De där ovan nämnda sätten ger dig antingen en löpsedel, tvångsvård eller ett fängelsestraff. Inte helt otänkbart att det blir kombinationer av dessa. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa Fidden:

Minimalism, pfff!

MER FLUFF OCH DRAMA!

(och så provade jag lite sång)

Tycker detta låter bra faktiskt. Riktigt bra till ock med. Snyggt gillar hur låten får ett lyft och mera luft när när du släpper på sången kring 1:35. Snygg kompressor med. Älskar disten på sången som bland annat uppstår kring 0.44 är det dist eller rösten som får något av en "growl" där? Hörs tydligare vid 1:30 typ.  Bra balans mellan tyng och luft i kompet och sång spåret smälter in utan att hamna ovanpå eller för djupt inne i mixen.   

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan sa Fidden:

Röstar ni med hjärnan, hjärtat, magen eller röven?

Brukar rösta med en valsedel. Blir lite orolig för dig om du bor någon stans där man måste offra hjärnan, den man älskar, muta med mat, eller prostituera sig... 😵 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan sa Dark Of Light:

Alltså, rent tekniskt så sker det med röstsedlar. De där ovan nämnda sätten ger dig antingen en löpsedel, tvångsvård eller ett fängelsestraff. Inte helt otänkbart att det blir kombinationer av dessa. 

Haha! Svarade typ nästan ganska ungefär samma sak så jag inte hunnit läsa ikapp än. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa -k9-:

Haha! Svarade typ nästan ganska ungefär samma sak så jag inte hunnit läsa ikapp än. 

😄

2 minuter sedan sa -k9-:

Jo det var ju därför det fick bli något annat. Du hade väl bjudit om jag vaknat tidigare? 

Absolut!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa -k9-:

Gillade det förr, men nu när jag varit sjuk så har jag inte alls varit sugen på öl eller ale. 

Då är man bra dålig 😟 Mitt Guinness intresse går i perioder. Man tröttnar ibland och går på en enkel lager istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan sa -k9-:

Tycker detta låter bra faktiskt. Riktigt bra till ock med. Snyggt gillar hur låten får ett lyft och mera luft när när du släpper på sången kring 1:35. Snygg kompressor med. Älskar disten på sången som bland annat uppstår kring 0.44 är det dist eller rösten som får något av en "growl" där? Hörs tydligare vid 1:30 typ.  Bra balans mellan tyng och luft i kompet och sång spåret smälter in utan att hamna ovanpå eller för djupt inne i mixen.   

Tackar.

Det är brösten som spricker. 

Rösten menar jag.

Vilken jävla skillnad.

Tycker själv mixen är lite dov i lurarna som jag lyssnar på musik normalt i, vilket jag inte hör i mina mix-lurar. Ska försöka skala frekvenser för att få det att funka, nu medan andra versen ska dit. Resten borde man kunna "fixa i mastringen".

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa -k9-:

Bra låt det där Fidden, råkade starta den igen. Vore kul att höra någon helt egenproducerad låt snart med. 😉 

Ja jag får sluta med detta cover-köret som jag envisats att hålla på med de senaste 22 timmarna 😄

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Hah, livet tar en helt annan inriktning efter att man insett att man just got DoL´d.

Får se vem som blir pappamamma först när du Dolar så många i tråden. 🥰

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...