Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 JO jag mår ganska bra. Kan vara bättre men det kan absolut vara sämre. Känner en viss oro i kroppen. I dont know why? Men annars är det lugnt! Tack som frågar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Men vilken pt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Har en massa saker jag borde göra. Men är för trött. Försökte diska men slog sönder två glas och en kaffekopp. Går och lägger mig igen. G'natt och trevlig eftermiddag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 september 2022 Trådstartare Dela Postat 9 september 2022 1 timme sedan sa -k9-: Har en massa saker jag borde göra. Men är för trött. Försökte diska men slog sönder två glas och en kaffekopp. Går och lägger mig igen. G'natt och trevlig eftermiddag. Praktiskt egentligen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 september 2022 Trådstartare Dela Postat 9 september 2022 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Jahopp nahepp! Då har man handlat skithuspapper så nu kan man skita ännu mer! Brava? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Klocka ått är det mer bjäbb.. I ettan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 september 2022 Trådstartare Dela Postat 9 september 2022 25 minuter sedan sa Neosus: Jahopp nahepp! Då har man handlat skithuspapper så nu kan man skita ännu mer! Brava? 24 minuter sedan sa Neosus: Klocka ått är det mer bjäbb.. I ettan! Anal... Anar jag en korrelation här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Kausalitet är närmare sanningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 6 timmar sedan sa Dark Of Light: Stilig kille. Men vad är det den stiliga flugan landat på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 (redigerat) Det var en gång en fluga, som satt ut på en äng. Ack tungt var hennes hjärta, hon hade mist var vän. En flugas liv är kort, hon blir en sommar blott att hösten nu var här, var den grymma sanningen. Hon tänkte stolt tillbaka, på en tid som en gång var. och på den vackra kolort, hon delat med sin karl. Hon hoppas hennes barn fick slippa spindelns garn fick slippa möta ödet, som drabbats deras far. Kanske denna skymning, en sista gång hon ser höstsolens varma ljussken, då solen nu går ner. När kylan kryper på kan man lätt förstå att en flitig gammal fluga, ej längre orkar mer. Men se då våren kommer, och naturen föds igen, så har hon många larver, som även föds med den. Naturens gång är så, att många unga små glädjes åt att följa, en väg mot himmelen. (Text k9, musik ???) Redigerat 9 september 2022 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 september 2022 Dela Postat 9 september 2022 Började jobba på ett arr på Kents cowboys. Blev ganska avskalat och okomplicerat på ett ganska tilltalande sätt (iallafall just nu). Får försöka ersätta pianot med lite sång så småningom också. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 9 timmar sedan sa -k9-: Det var en gång en fluga, som satt ut på en äng. Ack tungt var hennes hjärta, hon hade mist var vän. En flugas liv är kort, hon blir en sommar blott att hösten nu var här, var den grymma sanningen. Hon tänkte stolt tillbaka, på en tid som en gång var. och på den vackra kolort, hon delat med sin karl. Hon hoppas hennes barn fick slippa spindelns garn fick slippa möta ödet, som drabbats deras far. Kanske denna skymning, en sista gång hon ser höstsolens varma ljussken, då solen nu går ner. När kylan kryper på kan man lätt förstå att en flitig gammal fluga, ej längre orkar mer. Men se då våren kommer, och naturen föds igen, så har hon många larver, som även föds med den. Naturens gång är så, att många unga små glädjes åt att följa, en väg mot himmelen. (Text k9, musik ???) Den där var bra! Kan gärna testa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 Snyggt fidden! Morn å KPD 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 6 timmar sedan sa Fidden: Började jobba på ett arr på Kents cowboys. Blev ganska avskalat och okomplicerat på ett ganska tilltalande sätt (iallafall just nu). Får försöka ersätta pianot med lite sång så småningom också. Spännande!!! Också; intressant låtval! * * * I morgon går vi åstad och röstar. Fan vet vilket Sverige vi kommer att vakna upp till på måndagen? En sak är säker; det är lååångt ifrån ett Capitolium all over som kommer att hända… Möjligt att någon förvärvsarbetare i Åmål knyter näven ännu hårdare i fickan men ändå äter sin gröt och avrundar dagen med en mellanöl framför TV:n och mumlar - Dä va bättre förr, ju mer förr desto bättre. * * * 6 m/s osthlig (!) vind, 91% luftfuktighet och gloom juice som det heter i London, d v s ett ihållande fint regn är det i dag. Är det bara jag eller är det inte lite Doom & gloom just nu? * * * Nu tänker jag fortsätta att lattja runt med paracord och lära mig ännu fler sätt att väva nyckelringar och en massa annat kul. Lördagen förblir lugn. That is all. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 Såg och tyvärr hörde SVTs slutdebatt igår. Inte så mycket politik som bullytik. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 10 timmar sedan sa -k9-: Stilig kille. Men vad är det den stiliga flugan landat på? En stilig näsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 23 minuter sedan sa Dark Of Light: En stilig näsa! Indeed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 2 timmar sedan sa CHAE: Indeed. Flugor dras till skit... snygga näsor. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 (redigerat) Minimalism, pfff! MER FLUFF OCH DRAMA! (och så provade jag lite sång) Redigerat 10 september 2022 av Fidden Nu med stämmor... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 Jag har schmörgåstårta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 Fy fan vad gott Jag har tårtsmörgås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 Brukar använda ett trum-preset som heter analog circuits. Det tycker logic är för långt, så det står alltid anal cuits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 1 timme sedan sa Fidden: Minimalism, pfff! MER FLUFF OCH DRAMA! (och så provade jag lite sång) Snyggt jobbat här, speciellt med stämmorna. Bra sång! Men hwad händer vid 0,43 & 1,32? Är det själva fluffet? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2022 Trådstartare Dela Postat 10 september 2022 42 minuter sedan sa Fidden: Brukar använda ett trum-preset som heter analog circuits. Det tycker logic är för långt, så det står alltid anal cuits. Anal cuits you say? Låter som någon slags fransk maträtt? - Har Ni kokt röv? - Ja, vi har Anal Cuits, om det kan intressera min herre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2022 Dela Postat 10 september 2022 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Snyggt jobbat här, speciellt med stämmorna. Bra sång! Men hwad händer vid 0,43 & 1,32? Är det själva fluffet? Danke, har dock ingen aning om vad du hör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts