Neosus Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 1 minut sedan sa Neosus: Förkortningen blir då ADHD! Jag kan vara kaffeminister! ..och helrör NEJ jag menar språkröv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 1 timme sedan sa -k9-: Tycker att vi inte har en partiledare/statminister utan att vi delar upp de pengarna på alla poliska vildar och det bara är en politiskvilde i partiet. 1 timme sedan sa -k9-: Kan även tänka mig att vara ockulturminiseter och ha en statligt finansierad sekt. 51 minuter sedan sa -k9-: Finns ju många sjuksköterskor som någon borde satsa lite på. 48 minuter sedan sa Neosus: ..och helrör NEJ jag menar språkröv... 47 minuter sedan sa Neosus: PT! Vi delar den politiska vilden i delar, har en ockultminister, lägger satsen på sjuksystrar, har en språkröv, uppfattat. PT? Det gör jag ju 13 på dussinet! Inte fan får jag någon spermahare inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Nej nej det är bara jag som räknas! Apropå räkna så blir det fler att räkna med efter valet då alla röster ska räknas ihop. Hur gör man om man har hövvet fullt med röster? Räknas dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Theeere you go. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Snygg tisha! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Jåh very nice! 😎👍☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 CHAE?! Vi vill se en video med dig när du dansar chaechae. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 19 minuter sedan sa slejnard: CHAE?! Vi vill se en video med dig när du dansar chaechae. Wut?!? Har du fått en stroke?!? Då brakar ju forat ihop i rena förskräckelsen🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 17 minuter sedan sa CHAE: Wut?!? Har du fått en stroke?!? Då brakar ju forat ihop i rena förskräckelsen🙄 Lägg den i youtube tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 Absolut, iklädd endast kaffe tischan! Vi ska ha den som valfilm till partiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 RIP Elizabeth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Ja precis! De e de vi ska ska vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Oj ninjad . RIP Queen of England Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 London Bridge is down... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 ... är kodordet för drottningens död. Avsett att användas under oroligare tider, t ex krig. Eller varför inte nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2022 Trådstartare Dela Postat 8 september 2022 Teletubbies ska göra comeback... Märkliga nyheter idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 RULE BRITANNIA och RIP the Queen🇬🇧 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Teletubbies ska göra comeback... Åhhh 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 OBS! Ironi! Har inte fattat vad de där teletubbiesarna sysslar med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Folk sjunger "god save the queen" och säger prins Charles fram till hans död, helt omedvetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 3st manliga monarker väntar härnäst. Vid det laget är monarkin död sedan länge. Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Varför har så många kvinnor blivit ett par botoxläppar och nästan inget övrig ansikte kvar? Ser ju inte klokt ut.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Mindre "full" nu, men inte helt "nykter" än. Fick så höga blodsockervärden att jag var tvungen att ta en Metformintablett ändå. Vet inte om det var så smart att ta den, men jag kände lite damned if I do, damned if I don't. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Absolut, iklädd endast kaffe tischan! Vi ska ha den som valfilm till partiet. Poster boi CHAE! 1 timme sedan sa slejnard: Ja precis! De e de vi ska ska vi! 🤦🏻♂️😆 1 timme sedan sa Dark Of Light: London Bridge is down... Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 1 timme sedan sa CHAE: Wut?!? Har du fått en stroke?!? Då brakar ju forat ihop i rena förskräckelsen🙄 Söndra och härska, eller förena och leda. Här står ju partiet inför ett vägskäl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 Fakking KAFFEBÅGEN!!!!☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 4 minuter sedan sa -k9-: Söndra och härska, eller förena och leda. Här står ju partiet inför ett vägskäl. Eller oförena och oreda! Bjäbb i fyran! By the way! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 september 2022 Dela Postat 8 september 2022 2 minuter sedan sa CHAE: Fakking KAFFEBÅNGEN!!!!☕️ Aldrig hört. Är det som vinballe eller tvärt om? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts