slejnard Postat 28 januari 2022 Dela Postat 28 januari 2022 Var är ni är frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 januari 2022 Dela Postat 28 januari 2022 Jösses så spännande match! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 januari 2022 Dela Postat 28 januari 2022 Missade både Norge och Frankrike. Tror jag får se till att missa finalen också, i all skrockfullhet. Fastnade med min gamla iMac 2011 som jag tänkte försöka uppgradera till Catalina... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 januari 2022 Dela Postat 28 januari 2022 (redigerat) Den låg kvar på Lion. Catalina krävde high Sierra, som krävde yosemite, råkade köra en extra där emellan. Snart är jag i mål. Redigerat 28 januari 2022 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 januari 2022 Dela Postat 28 januari 2022 6 hours ago, slejnard said: Var är ni är frågan? Jag är i soliga Santa Monica och har det gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 51 minuter sedan sa Naymari: Jag är i soliga Santa Monica och har det gött Ser ju smulan gemytligare ut än Umeå så här års... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 6 timmar sedan sa Naymari: Jag är i soliga Santa Monica och har det gött Wow såg trevligt ut. Där skulle jag fiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 8 timmar sedan sa Fidden: Missade både Norge och Frankrike. Tror jag får se till att missa finalen också, i all skrockfullhet Så där brukar jag också tänka. Så fort man kollar så missar dom. Kanske ska skippa OS appen 🤔 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Nu får det vara klart. Drog upp den gamle iMacen till Catalina, men grafikkortsstödet gjorde att allt laggade satan. Fick nergradera till High Sierra igen, som är den senaste MacOS-versionen som stödjs officiellt. Här flyter det fint som snus. Logic Pro X funkar, men jag får använda en version som är några år gammal. Funderar på vad jag ska använda datorn till. Har frågat brorsan om han vill ha den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Flyter snus? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Lössnus sjunker! Vart tacos pd. Tråkigt med datorn fidden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Jag kör Cubase på en ganska gammal PC! Funkar fint som snus! Men skulle vilja byta ut moderkortet och cpu:n till en nyare. För skojs skull! Fiskpinnar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Just ja måste byta ut hårddisken till en större så att det ryms mera skräp. Blir fullt alldeles strax... Fiskpinnar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 ...men skulle vilja ha en mac oxå faktiskt. Så att man kan köra Logic. Logic är ganska bra ändå. Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Men väntar på att Cubase 12 ska komma ut ur garderoben.. Blir kul att se vad som är nytt i den! Cubase alltså! Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Ja, en fråga. Kör du nåt reaper fortfarande, eller är det bara cubase? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 5 minuter sedan sa Neosus: Frågor på det? Jo jag har en. Vill ni ha hjortron å glass på en stund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Jag tar den helst på en assiett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 6 minuter sedan sa Fidden: Ja, en fråga. Kör du nåt reaper fortfarande, eller är det bara cubase? Nä jag har knappt kört Reaper alls men Slej kör väl med Reaper? Körde Cakewalk tidigare men nu kör jag bara Cubase. Lättjobbat och smidiga funktioner där i. Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 7 minuter sedan sa slejnard: Jo jag har en. Vill ni ha hjortron å glass på en stund? Gärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Perfekt då gör jag i ordning åt er. japp jag kör reaper. Hade krakkat sx3 i början men bytte när intresset hölls kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Åfan, här har man gått runt och varit felinformerad i säkert ett decennium! Jag ber om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 ...men jag har testkört lite Reaper. Inte min kopp av kaffe direkt men föredrar program som innehåller lite syntar oxå. Retrologue och Padshop i Cubase gillar jag skarpt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Använde bl.a. 5 st Retrologue och 1 st Padshop i tävlingsbidraget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts