Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Missade både Norge och Frankrike. Tror jag får se till att missa finalen också, i all skrockfullhet.

Fastnade med min gamla iMac 2011 som jag tänkte försöka uppgradera till Catalina...

Postat (redigerat)

Den låg kvar på Lion. Catalina krävde high Sierra, som krävde yosemite, råkade köra en extra där emellan. Snart är jag i mål. 

Redigerat av Fidden
Postat
51 minuter sedan sa Naymari:

Jag är i soliga Santa Monica och har det gött

65DECC04-1E6F-42BA-BFD5-26A1FF42799A.jpeg

Ser ju smulan gemytligare ut än Umeå så här års... 😕

Postat

Nu får det vara klart. Drog upp den gamle iMacen till Catalina, men grafikkortsstödet gjorde att allt laggade satan. Fick nergradera till High Sierra igen, som är den senaste MacOS-versionen som stödjs officiellt. Här flyter det fint som snus. Logic Pro X funkar, men jag får använda en version som är några år gammal.

Funderar på vad jag ska använda datorn till. Har frågat brorsan om han vill ha den. 

Postat

Jag kör Cubase på en ganska gammal PC! Funkar fint som snus! 

Men skulle vilja byta ut moderkortet och cpu:n till en nyare. 

För skojs skull!

Fiskpinnar?  

Postat
6 minuter sedan sa Fidden:

Ja, en fråga. Kör du nåt reaper fortfarande, eller är det bara cubase?

Nä jag har knappt kört Reaper alls men Slej kör väl med Reaper? Körde Cakewalk tidigare men nu kör jag bara Cubase. Lättjobbat och smidiga funktioner där i. 

Faktiskt!

Postat

...men jag har testkört lite Reaper. Inte min kopp av kaffe direkt men föredrar program som innehåller lite syntar oxå. Retrologue och Padshop i Cubase gillar jag skarpt. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.