Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Oj! Synd att man inte kan ångra och ta tillbaks PM på FB. Greps av tillfällig hybris och talade om för några riksdagsledamöter jag "känner på FB" om hur de skulle argumentera för att vinna valet. Men de blir nog så spammade att de inte ens hinner läsa vad jag skrev...

Hög koffeinpromille och lågt blodsocker visade sig vara en farlig kombination för mig. Haha! 

Postat

Oj!  Fick detta svar från en riksdagsgrupp. "Tack för förslaget, vi tar det vidare." 😵

Postat (redigerat)

Nu blir det fläskkarre med smörstekt lök och pommes här. Bara så att ni vet det. 

Redigerat av -k9-
Postat

Hmmm insåg just att jag inte fått några räkningar för akutbesök, ambulans och sjuktransporter från Region Dalarna. SÅ jag får nog ringa dem i morgon och beställa lite räkningar, påminn mig gärna i morgon. 

Postat
57 minuter sedan sa -k9-:

Oj!  Fick detta svar från en riksdagsgrupp. "Tack för förslaget, vi tar det vidare." 😵

... "till papperskorgen". blink.gif

Postat
10 minuter sedan sa Neosus:

Ja just ja!

Vågar man titta? imageproxy.gif.382e23ad973d70d873a84a499e79b009.gif

Jag törs. Men jag är ju så dum att det kanske inte säger något om hur andra bör göra. 

Postat
31 minuter sedan sa Dark Of Light:

... "till papperskorgen". blink.gif

Antagligen. Men de bad om flera källor och länkar så kanske inte ändå. 

Postat
39 minuter sedan sa slejnard:

Lät gött. Gött kött 😋

Ljög visst lite. Fläskkarre skulle det ju vara. Det passar ju bättre med lök på alla sätt och vis. 

Postat

Jag säger då ingenting så säger jag då absolut ingenting då! Men en sak säger jag:

Vagotttttt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.