Dark Of Light Postat 7 september 2022 Trådstartare Dela Postat 7 september 2022 PT-word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2022 Trådstartare Dela Postat 7 september 2022 Indeed! Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Plättar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 (redigerat) Plättar! 😋 Redigerat 5 oktober 2022 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Hur var det nu; plättar eller ka-boomcookies? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Pangkaka säger jag. Dom små är plättar! Vi säger så okej? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Både och! Beror på var du befinner dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Ett annat exempel: Här säger vi hink och ni säger spann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Hos mig säger man vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Ninjad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2022 Trådstartare Dela Postat 7 september 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ett annat exempel: Här säger vi hink och ni säger spann. Vi säger hinkdjävel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Oj! Synd att man inte kan ångra och ta tillbaks PM på FB. Greps av tillfällig hybris och talade om för några riksdagsledamöter jag "känner på FB" om hur de skulle argumentera för att vinna valet. Men de blir nog så spammade att de inte ens hinner läsa vad jag skrev... Hög koffeinpromille och lågt blodsocker visade sig vara en farlig kombination för mig. Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Oj! Fick detta svar från en riksdagsgrupp. "Tack för förslaget, vi tar det vidare." 😵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 (redigerat) Nu blir det fläskkarre med smörstekt lök och pommes här. Bara så att ni vet det. Redigerat 7 september 2022 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Hmmm insåg just att jag inte fått några räkningar för akutbesök, ambulans och sjuktransporter från Region Dalarna. SÅ jag får nog ringa dem i morgon och beställa lite räkningar, påminn mig gärna i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vi säger hinkdjävel. Jaså ni svär i Skövde ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 18 minuter sedan sa -k9-: Nu blir det entrecote med smörstekt lök och pommes här. Bara så att ni vet det. Lät gött. Gött kött 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2022 Trådstartare Dela Postat 7 september 2022 7 minuter sedan sa slejnard: Jaså ni svär i Skövde ☺️ Du kan allt dua mig. Ja, det händer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2022 Trådstartare Dela Postat 7 september 2022 57 minuter sedan sa -k9-: Oj! Fick detta svar från en riksdagsgrupp. "Tack för förslaget, vi tar det vidare." 😵 ... "till papperskorgen". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Fagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Här säger vi både hink och spann, dock inte bytta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Nu blir det statministerdebatt i SVT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 6 minuter sedan sa -k9-: Nu blir det statministerdebatt i SVT. Ja just ja! Vågar man titta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 10 minuter sedan sa Neosus: Ja just ja! Vågar man titta? Jag törs. Men jag är ju så dum att det kanske inte säger något om hur andra bör göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 31 minuter sedan sa Dark Of Light: ... "till papperskorgen". Antagligen. Men de bad om flera källor och länkar så kanske inte ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 39 minuter sedan sa slejnard: Lät gött. Gött kött 😋 Ljög visst lite. Fläskkarre skulle det ju vara. Det passar ju bättre med lök på alla sätt och vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Jag säger då ingenting så säger jag då absolut ingenting då! Men en sak säger jag: Vagotttttt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2022 Dela Postat 7 september 2022 Det är samma plädder som alltid. På tv:n alltså! SÅ jag tar och spelar dattaspel istället! Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts