Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Dirt Rally, Dirt4, Projectcars 2 och 3, Race Room, Grid 2, Wrecfest och Gaz Guzzlers Extreme är de bilspelen jag har. 

 

 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

Här blev det lite generation zero. Blev instängd i ett hus i omgiven av några små robotar, 4-5 ganska stora robotar och 3 gigantiska robotar! Tog mig ur knipan efter lite fegspel.

Blev sugen att spela det igen efter att ha sett neebs gaming köra lite. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan sa Fidden:

Här blev det lite generation zero. Blev instängd i ett hus i omgiven av några små robotar, 4-5 ganska stora robotar och 3 gigantiska robotar! Tog mig ur knipan efter lite fegspel.

Blev sugen att spela det igen efter att ha sett neebs gaming köra lite. 

 

Det är ju lite kul att det utspelar sig i Sverige på 80talet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Elvis. HBO.

En synnerligen upphypad film om rock legendens liv. Vad hypen består i förstår jag inte. Kanske är det för att filmen har fått sin välsignelse från de efterlevande. I filmen minns Elvis manager Översten (Tom Hanks) tillbaka över sin tid som kungens närmaste.

Uppbyggnaden är ändå märklig. Det känns som om filmen inte har någon egentlig handling. Det är en hoper scener i rad och man hoppar friskt mellan drömsekvenser, tillbakablickar och vips tillbaka till någon form av nutid.

En hel massa detaljer i Elvis liv hoppas över. En del händelser återges helt fel kronologiskt Känns som om det är mycket att hinna att berätta på kort tid. Man snuddar vid hans tablett missbruk men bara som hastigast och plötsligt är han död. Visst är det sevärt för den som inte bekantat sig med Elvis alls. För oss övriga blir det mest en osammanhängande färgsoppa. Men visst gör Austin Butler kanske sitt livs roll här.

2/5 Dilaudid.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...