Neosus Postat 4 september 2022 Postat 4 september 2022 (redigerat) Bilspelen jag har är Dirt Rally, WRC4, WRC7 och Grid 2 ..och Race 07 och RaceRoom. Redigerat 4 september 2022 av Neosus
-k9- Postat 4 september 2022 Postat 4 september 2022 (redigerat) Dirt Rally, Dirt4, Projectcars 2 och 3, Race Room, Grid 2, Wrecfest och Gaz Guzzlers Extreme är de bilspelen jag har. Redigerat 4 september 2022 av -k9-
Fidden Postat 4 september 2022 Postat 4 september 2022 Här blev det lite generation zero. Blev instängd i ett hus i omgiven av några små robotar, 4-5 ganska stora robotar och 3 gigantiska robotar! Tog mig ur knipan efter lite fegspel. Blev sugen att spela det igen efter att ha sett neebs gaming köra lite.
-k9- Postat 4 september 2022 Postat 4 september 2022 16 minuter sedan sa Fidden: Här blev det lite generation zero. Blev instängd i ett hus i omgiven av några små robotar, 4-5 ganska stora robotar och 3 gigantiska robotar! Tog mig ur knipan efter lite fegspel. Blev sugen att spela det igen efter att ha sett neebs gaming köra lite. Det är ju lite kul att det utspelar sig i Sverige på 80talet.
-k9- Postat 4 september 2022 Postat 4 september 2022 Volvos och monarkcyklar kommer jag ihåg. Röda hus med vita knutar och så vidare.
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 5 timmar sedan sa -k9-: Volvos och monarkcyklar kommer jag ihåg. Röda hus med vita knutar och så vidare. Men skjutandet är ett mer modernt inslag.
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 (redigerat) Elvis. HBO. En synnerligen upphypad film om rock legendens liv. Vad hypen består i förstår jag inte. Kanske är det för att filmen har fått sin välsignelse från de efterlevande. I filmen minns Elvis manager Översten (Tom Hanks) tillbaka över sin tid som kungens närmaste. Uppbyggnaden är ändå märklig. Det känns som om filmen inte har någon egentlig handling. Det är en hoper scener i rad och man hoppar friskt mellan drömsekvenser, tillbakablickar och vips tillbaka till någon form av nutid. En hel massa detaljer i Elvis liv hoppas över. En del händelser återges helt fel kronologiskt Känns som om det är mycket att hinna att berätta på kort tid. Man snuddar vid hans tablett missbruk men bara som hastigast och plötsligt är han död. Visst är det sevärt för den som inte bekantat sig med Elvis alls. För oss övriga blir det mest en osammanhängande färgsoppa. Men visst gör Austin Butler kanske sitt livs roll här. 2/5 Dilaudid. Redigerat 5 september 2022 av Dark Of Light
-k9- Postat 5 september 2022 Postat 5 september 2022 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Men skjutandet är ett mer modernt inslag. 🤠
-k9- Postat 5 september 2022 Postat 5 september 2022 Min tik Amiga vet hur man väcker en husse. En lätt puss på kinden och så en lätt morrning som låter som en kaffebryggare. KPD FTW!
-k9- Postat 5 september 2022 Postat 5 september 2022 Oj! Vilken sovmorgon jag fick med. De väckte mig ju inte i morse som de brukar. Har sovit hela förmiddagen.
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 25 minuter sedan sa slejnard: 7 😄 Oh you desperate sod...
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 Pål Meander. Kan vi lita på honom?
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 Ja, att han är rädd alltså.
Dark Of Light Postat 5 september 2022 Trådstartare Postat 5 september 2022 .. om vi kan lita på honom.
Recommended Posts