Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
33 minuter sedan sa -k9-:

Det är du med. 

 

Ja en lagomt tjock man i sina bästa år. 

21 minuter sedan sa Dark Of Light:

Spelade du i forsen!? Har du bytt taktik? Inget mer Slej Äggsperience utan, Norrlands Näcken liksom? Och folk gick runt omkring, på stranden I presume?

Vad ska jag svara på detta 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Jag körde Rally! I dattan.

WRC7 gammalt spel men kul ändå. Väntar på den nya WRC10 Generation som kommer i november..

Frågor på D?

cOOl Får kolla in det spelet jag med. WRC10 då. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa Neosus:

Rättelse: Den heter WRC Generations och sägs vara byggd på en ny spelmotor om jag minns rätt!

WRC10 finns redan!

Jo jag vet ju att WRC 10 redan finns, om jag tänker efter lite. Har ju varit på väg att köpa det lite då och då. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ha ett roligt racingspel med men inget av dem som finns verkar kul just nu. Kör en del Projectcars men det senaste var för mycket arcad och för lite simulator. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Dirt2 sägs vara bra oxå. Gammalt spel det oxå..

Det är kul. Projctcars 2 är kul med. Mera racing än rally men många olika typer av racing där. Allt från go cart till F1. Från små street bilar till trimmade super cars. Bilar och banor från hela världen med. Kan köra nascar i USA eller drifta i Japan. Så har de rallycross bilar med. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Neosus:

Projectcars 2 har jag på min önskelista. På Steam alltså..  Krävs nästan att man har ratt till det då. Kan jag tänka mig.

Jo det krävs en ratt då det är mera en simulator än ett arkadspel. 

Har du Wreck fest eller Gaz guzzlers så kan vi kanske lira lite? 

De gick att köpa för typ 50 spänn styck om man gör det på någon annan sida än Steam förut. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

7 minuter sedan sa Neosus:

Ja just ja Wreckfest har jag nog sett förr när youtube gamers har spelat.

Jo det är ett spel som brukar vara kul att lyssna på dem som spelar med. Blir mycket arga kommentarer när folk prejar varandra av banan och så. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

jag hade lite otur när jag skaffade ratt pedaler och en racingstol. Alla de blispel jag såg fram emot det året blev ju för arcadaktiga för att jag skulle gilla dem. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...