Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 7 minuter sedan sa Neosus: Har Antec lagt ned sin verksamhet förresten? Nä det har dom nog inte men ser ut som att det går dåligt för dom.. Hmmmmmmm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Var också sötsugen men har för långt till affären så gjorde chokladbollssmet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Just det, idag spelar the Ark i parken hör jag. Ark är i parken hela tiden, men extra mycket ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 En av de bättre konserter jag sett var med the ark i sommar. Charisma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 The Ark är riktigt bra! Dom vet hur man gör.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Jajjemen! 👍Bra låtar och bra live! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 57 minuter sedan sa drloop: Klurar på att köpa en mjölkchoklad. Blev sugen på det nu Köpt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 13 minuter sedan sa drloop: Köpt! Ätit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 september 2022 Trådstartare Dela Postat 3 september 2022 1 timme sedan sa Fidden: Norska för "gott om svängrum" Jag tolkade det som att svin "G" har rymt!? 1 timme sedan sa -k9-: Tycker ju att hon är den som hela tiden är hetsigast och mest hatisk i det hon säger. Gillar inte den retorik och estetik som hon ju direkt kopierat ifrån de högernationalistiskt kristna i USA. Skulle inte vara förvånad om det även förekommer barnäktenskap i dessa svenska grupperingar då det ju är så vanligt med kristna barnäktenskap i USA. Det är ju ganska vanligt att staterna tillåter barnäktenskap i USA om barnets/barnens föräldrar går med på det. Ja, det är något med henne. Det där med falukorven visar att det bor en kvinna med fabläss för gamla svenska p-rullar innerst inne.... eller så gillar hon Kicki Danielsson? 1 timme sedan sa Fidden: Norska för "gott om svängrum" Jag tolkade det som att swingen har rymt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 september 2022 Trådstartare Dela Postat 3 september 2022 18 minuter sedan sa drloop: Ätit Man väntar ju med spänning på fortsättningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 23 minuter sedan sa drloop: Ätit Cognac Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Man väntar ju med spänning på fortsättningen... Får se hur lång han är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 9 minuter sedan sa -k9-: Får se hur lång han är. Som flickan sa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Den är svart och stor som hans arm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Eller som det heter på spanska Es negro y tan grande como su brazo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Tänkte att om man äter så blir man mätt. Blir man mätt så vet man hur lång man är. Då borde man veta hur lång man är när man ätit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Hur kort är man om man är hungrig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Hur lång är en tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 (redigerat) Nu blev jag hungrig Redigerat 3 september 2022 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 ..och det är oftast männen som är hungriga! Och ordet man vill en del kvinnor förbjuda! Man måste väl få äta i fred? I längden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Äta i fred, svälta i krig. En gammal sanning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Mmm, undra om jag skall vittja kylskåpet. Inget krig hemma hos mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Kör på, röj loss som en centerpartist. Vildvittja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Digistive med jordgubbsylt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 21 minuter sedan sa Neosus: Digistive med hemmagjord gubbsylt! 👍 Du skall aldrig äta digestive hos vår Herre Neosus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 Nu skall jag äta kex och ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 1 timme sedan sa Neosus: Hur kort är man om man är hungrig? Det är det ingen som vet. För att ingen har mätt det, så det är omätt att vara hungrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 september 2022 Dela Postat 3 september 2022 1 timme sedan sa drloop: Mmm, undra om jag skall vittja kylskåpet. Inget krig hemma hos mig Själv ska jag potionspacka 7kg kött nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts