slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Det där verkar vara en homogent kvinnlig yrkeskår. Eller är det någon som träffat en manlig tandhygienist? Nä faktiskt aldrig 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Snart är domens tid här. Vilket bidrag var Neo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Gissar på nr1, för den var naaaajs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 7 minuter sedan sa Fidden: Gissar på nr1, för den var naaaajs. Schuu! Tackar! Men tokigt mixat. Jag måste skaffa bättre lyssning. Men med det så måste jag skaffa bättre boende eller en annan lokal. Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Tyckte det var görsketabra mix på den, du ska vara nöjd. Fast mina lyssningsorgan är kanske inte top notch. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Ja ni var bra bägge två! Min var varken EDM eller speciellt bra ...nr 3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 7 minuter sedan sa slejnard: Ja ni var bra bägge två! Min var varken EDM eller speciellt bra ...nr 3. Men omisskännlig, ej att förglömma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Hehe japp. Var ändå lite nöjd med dom halvsura visslingarna 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 De e ändå kul med dessa festivaler. Man får använda geniknölarna och joxa med det där. Riktigt kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Jag gav min röst till Fidden by the way.. Riktigt bra låt det där! Ni är grymma låtskrivare allihopa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 5 minuter sedan sa Neosus: De e ändå kul med dessa festivaler. Man får använda geniknölarna och joxa med det där. Riktigt kul! Eller hur. Riktigt utmanande 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Fidden fick min å. Grym låt! 👍☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Spelade förresten om basen på flumlåten. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Tack för rösterna. Velade mellan nr 1 och 17, det blev den sistnämnda. Sen ångrade jag mig, men då var det för sent. Ska bli kul att se hur juryn tänker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 De e de! Tror du har chans där fiddinskii. Och var är dol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 På ett sätt var det roligare förut när medlemmarna kunde ge lite feedback i festivalerna. Sixties var väl ständig general och sen tog vinnarna över och sen ebbade det ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Funderar på att byta telefonleverantör. Oerhörda problem som uppkommit men det har funkat klockrent med telefonin sen jag flyttade hit. Nu bryts samtal mm. Dessutom fick jag ett så nonchalant svar från Felia efter lååååååååång Mail konversation att jag blev superless! Men frågan är om nåt annat duger… Fele 2 kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 januari 2022 Dela Postat 26 januari 2022 Är fast tele fortfarande en grej där uppe, eller är det mobilt du pratar om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 7 timmar sedan sa Fidden: Är fast tele fortfarande en grej där uppe, eller är det mobilt du pratar om? Nä det är mobilt sen lång tid tillbaka. Så länge jag bott här och ännu längre. De har alltså försökt laga nåt som inte var trasigt och nu är det skitdåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 Morn å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 Häst och vagn då? Eller har bilen också nått Norrland? Eld, har ni upptäckt elden än? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 Eld? Uh? 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Häst och vagn då? Eller har bilen också nått Norrland? Eld, har ni upptäckt elden än? Vi hade ett gruvsamhälle här på 30-talet. Modernaste samhället i Sverige. Läs om Laver. Nu vill de jävlarna starta upp gruvhelvetet igen och miljörörelsen motsätter sig detta vilket jag också är emot! GRATTIS TILL 2a platsen fidden!🤩 Redigerat 27 januari 2022 av slejnard Fixade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 1 timme sedan sa Neosus: Eld? Uh? 🙈 Sånt där som brinner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 KAFFE!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 45 minuter sedan sa slejnard: GRATTIS TILL 2a platsen fidden! Tack tack. Blir mest troligt ytterligare en hörlur dårå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2022 Dela Postat 27 januari 2022 Grattis Fidden! 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts