Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Har du Corona? 

Nej det tror jag inte. Hur så, behöver du lite? 

Postat

Om någon känner för att titta på något obehagligt i två och halvtimme så kan detta vara ett tips. 

Postat
Postat (redigerat)
14 minuter sedan sa slejnard:

Janusinfo. Jo jag tackar ☺️ Min namne i det gamla Egypten 😄

Jo vi är ju namne irl. 

Redigerat av -k9-
Postat

Yep’r 😎

Fått både stratan å Furchen strängbytt och justerade. Måste nog gå upp i studion å provklämma ut nån låt. Har inte skapat mycket nytt denna sommar men börjar bli sugen nu igen. När jag suttit har det joxats med mixning för kommande 8-låtars släpp. Blir kul se hur den tas emot. Lite mer obskyra och längre låtar en del av dom. Tror att jag lagt ut några under mixprocessen och känner mig skapligt nöjd. 

Senare i höst kommer singel med gästsångare från bandet vi hade på 90-talet- Far Out. 

Efter det releaser jag två gamla julrocksånger som varit med i studios tävlingar.

kul va? 😊

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Sambon ser Kleo på Netflix. Inte hängt med riktigt men verkar hyfsat. Ska snart börja se spin-offen på GOT - HBO. Kan bli bra! House of the Dragons

Är fortfarande lite för skev för att kolla på något med handling i. Får bli lite "8 out of 10 cats does countdown" här. 

Postat

Kom åt baklänges-knappen i videoediteraren och fick höra hela fräschörlåten baklänges. Det var ganska intressant. Lät som sigur ros. 😄

Postat (redigerat)
40 minuter sedan sa Fidden:

Kom åt baklänges-knappen i videoediteraren och fick höra hela fräschörlåten baklänges. Det var ganska intressant. Lät som sigur ros. 😄

Fanns där några satanistiska budskap? blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Redigerat av Neosus
Glömde ett t
Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Sådär. Ny melodi i antågande… får bli funkigt med svensk text 😎

😃

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Fan, K9 kommer väl få en hjärnblödning av det där. KOLLA INTE!

Försent! Sitter i kö hos 1177. Får nog lägga på och ringa 112 istället. Haha! 

Vore ju sjukt snyggt om exporterade musiken så som den är men utan sången och sedan sjunger en ny melodi  över den. 

Baklänges funkade ju sidechain kompressorn med. Kolla vad som händer om du växlar mellan soft och hard knee när den går framlänges.  

Postat

Skulle inte skojat om 112. Nu var det nära att en ambulans blev hitskickad av 1177 istället. 

Mådde så skumt att jag ringde 1177. Hon som svarade visade sig vara diabetessköterska och ville att jag skulle hälsa min diabetessköterska på vårdcentralen att metformin kan vara livsfarligt för mig. Menade att det är tur att jag inte bara fallit i koma när jag sovit, då hon tror att metforminet sänker mitt blodsocker på tok för lågt. 

Så nu får jag laga mat mitt i natten trotts att jag är proppmätt, bara för att se om jag blir bättre. 

Postat

Kunde inte laga mat. Stekoset fick mig att kräkas. Får koka vätskeärsettning (orka stava) så att jag står mig tills Circle-K öppnar. Har inget lätt att laga kvar hemma. Får bli druvsocker och någon baguett därifrån. 

Lite obehagligt när en del av mig känner att jag ju kan gå och lägga mig och sova för om jag hamnar i koma så får jag ju vila länge. Medans den andra delen känner att jag måste komma igång så att jag kan gå ut med hundarna när det är dags för det. Den tredje delen av mig tycker bara detta är sjukt behagligt och vill inte sluta uppleva det. Har ju snudd på blivit drogberoende av för lågt blodsocker nu. 

Postat

Vägde mig just och såg att jag gått ner nästan ett kilo om dagen sedan förra veckan. Förmodligen mest vätska då. Så det får bli en tid till vårdcentralen idag med. 

Postat

Tror att jag skrivit för mycket kritik här på forat med. Har legat och klagat på mina drömmar hela natten. Hittade klaffel, orimligheter och partier som bara var för tråkiga för att vara värda att drömma. Så jag låg och var sur på mig själv för att jag inte kunde drömma intressantare och verkligare. 🤔

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.