Fidden Postat 26 augusti 2022 Postat 26 augusti 2022 Ett episkt misslyckande är ju visserligen episkt, men...
-k9- Postat 26 augusti 2022 Postat 26 augusti 2022 5 timmar sedan sa Neosus: Yep så är det! Men som du säger så blir det syntax error när man ser en LarsPeter men hör en Strutsocater.
-k9- Postat 26 augusti 2022 Postat 26 augusti 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Tackar! Jag drog ner sidechainen en del efter din förra feedback, men jag gillar hur det gungar med. Ska prova att ta bort den helt och känna efter hur det känns. Gillar du pulserandet så är det ju rätt att ha det så iofs. Det kan ju i sig vara ett mera konstnärligt grepp om hela ljudbilden. Funderar på videon med. Vad händer om du låter allt gå i slow motion? Glada miner och en cirkus som helt saknar energi blir ju en stark kontrast och svårt att inte få en att tänka till lite. Tänker att det kan skapa en riktigt kuslig stämning som skulle kunna passa och förstärka intrycket av musiken och texten. Eller bara bli för arty farty och vara too mutch. Men att testa och sedan strunta i det förslaget kan kanske vara värt ett försök?
-k9- Postat 26 augusti 2022 Postat 26 augusti 2022 (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Tack! Kul höra. Vill nog ändå göra om lite. Hur är läget annars då? Städa inte för mycket bara. Gillar ju det du gör som är lite råare men ändå inte känns ofärdigt. edit/ Jo det är bara bra här. 😉 Redigerat 26 augusti 2022 av -k9-
Fidden Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 8 timmar sedan sa -k9-: Gillar du pulserandet så är det ju rätt att ha det så iofs. Det kan ju i sig vara ett mera konstnärligt grepp om hela ljudbilden. Funderar på videon med. Vad händer om du låter allt gå i slow motion? Glada miner och en cirkus som helt saknar energi blir ju en stark kontrast och svårt att inte få en att tänka till lite. Tänker att det kan skapa en riktigt kuslig stämning som skulle kunna passa och förstärka intrycket av musiken och texten. Eller bara bli för arty farty och vara too mutch. Men att testa och sedan strunta i det förslaget kan kanske vara värt ett försök? Tanken har slagit mig med slow motion också. Får prova lite.
Fidden Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Laborerade lite med mitt vanliga färdigmalda kaffe ihop med pourover-kitet som kom igår. Smakade ganska illa, men man fick definitivt ut mera smaker på mindre mängd kaffe. Sen öppnade jag en påse bönor istället. Jävlar vilken skillnad det blev.
-k9- Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Är inte sommaruppehållet för f1 över nu i helgen? Ska bli kul att se hur Failrarri klantar till det imorgon i så fall.
-k9- Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 45 minuter sedan sa Fidden: Laborerade lite med mitt vanliga färdigmalda kaffe ihop med pourover-kitet som kom igår. Smakade ganska illa, men man fick definitivt ut mera smaker på mindre mängd kaffe. Sen öppnade jag en påse bönor istället. Jävlar vilken skillnad det blev. Kollade lite på en perkulator förra veckan, men jag har ju hittat rätt kaffepulver för kaffebryggaren jag har och kranvattnet är i Ludvika. Så egentligen så borde jag bara vara nöjd med att det rean är så gott.
-k9- Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 (redigerat) Tror att jag ska köra lite simracing. Är ju en sådan tönt att jag har pedaler, ratt, handbroms och en racingstol till och med... 😳 Redigerat 27 augusti 2022 av -k9-
slejnard Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Vagott! Här är man å campar å tänkte ut å fiska åsså regnar det? KPD?
Dark Of Light Postat 27 augusti 2022 Trådstartare Postat 27 augusti 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Vagott! Här är man å campar å tänkte ut å fiska åsså regnar det? KPD? Inget nupp, utan napp! Tänkte jag skriva ända till jag kom på att meningen fullkomligt dryper av pedofilisk misär 🤯
Neosus Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Kan misstolkas om man e på de humöret. Men det är ju inte meningen. Kpd? JAaa alltså inte knu.....eeeh... Alltså kaffe på det menar jag. För att vara tydligt.
Fidden Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Hellre en fiskpinne på assietten än en piskfinne i stjärten
Neosus Postat 27 augusti 2022 Postat 27 augusti 2022 Det blir makaroner och korv på det! Testa med korv som bete förresten, Slej!
Dark Of Light Postat 27 augusti 2022 Trådstartare Postat 27 augusti 2022 1 timme sedan sa Fidden: Hellre en fiskpinne på assietten än en piskfinne i stjärten Speaking of experience, I presume sir? 13 minuter sedan sa slejnard: Nuppar dåligt!
Dark Of Light Postat 27 augusti 2022 Trådstartare Postat 27 augusti 2022 6 minuter sedan sa Neosus: Det blir makaroner och korv på det! Testa med korv som bete förresten, Slej! Ja, eller en napp!
Dark Of Light Postat 27 augusti 2022 Trådstartare Postat 27 augusti 2022 En rekommendation för intressant tittande för alla som är det minsta intresserade av WW2, Amerikanska inbördeskriget eller bara intressanta historiska hem och artefakter. The History Underground. Han reser ibland världen runt och besöker intressanta platser. Mannen som har den här kanalen på YT gjorde även en resa till krigets Ukraina och hjälpte till där som frivillig. En rejäl ögon öppnare. Trevlig snubbe att prata med dessutom! Rekommenderas starkt!
Recommended Posts