Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 En sak ska ni ha jävligt klart för er! Vindrutan. Annars kan det ske olyckor, och det vore ju tråkigt.
Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 Själv har jag inte ens körkort, så jag kan leva i en konstant dimma.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2022 Trådstartare Postat 23 augusti 2022 Körkort. Är det någon slags skällsord för individer som ämnar en karriär som sångare inom det kyrkliga, men befaras alldeles för kortväxta för det? Vad har man för minimilängd i dessa fall? Samma som för en del åkattraktioner på t ex Liseberg? Finns det inget behov för låga toner? Ja, man undrar ju!
Neosus Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 3 timmar sedan sa Fidden: Själv har jag inte ens körkort, så jag kan leva i en konstant dimma. Då behöver du inte vara rädd för att tappa det. Brava?
Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 Började klippa i hästen lite. Blir något i denna stilen dårå, men klippen måste nog bli lite snabbare för att få lite mer flyt i det. Men nu orkar jag inte mer idag. Oklart om det är värt att fortsätta om jag ska vara ärlig 😄 2
Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 Och xylitol. Eller xenofob menar jag. NEJ XYLOFAN!
Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 (redigerat) Får försöka matcha tempot lite på hästen och basen. Dansarna Akrobaterna hoppar tajt som det är. Redigerat 23 augusti 2022 av Fidden Hoppetossor
slejnard Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 Ska sno den där idén med att ta befintliga klipp. Var hittar du dom?
CHAE Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 1 timme sedan sa Fidden: Började klippa i hästen lite. Blir något i denna stilen dårå, men klippen måste nog bli lite snabbare för att få lite mer flyt i det. Men nu orkar jag inte mer idag. Oklart om det är värt att fortsätta om jag ska vara ärlig 😄 Fränt! 1 minut sedan sa slejnard: Ska sno den där idén med att ta befintliga klipp. Var hittar du dom? Om man ska vara riktigt jävla petig var Svante Grundberg och Björn Wallde först med tockenhäringa påhitt i ”Nattsudd” redan på 80-talet. Otroligt pra siiit och jefligt roligt.
slejnard Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 Jajustja. Känner igen det när du säger det. Tänkte dock inte att det behöver vara gamla svartvita videos.
Fidden Postat 23 augusti 2022 Postat 23 augusti 2022 8 minuter sedan sa slejnard: Ska sno den där idén med att ta befintliga klipp. Var hittar du dom? Hittade några på archive.org, men jag tror inte alla där är under Creative Commons, vilket de bör vara om man ska använda sig av dem. De gamla 35mm klippen verkar vara det dock. 1
Dark Of Light Postat 24 augusti 2022 Trådstartare Postat 24 augusti 2022 9 timmar sedan sa Neosus: Lägg in en ståbas så är du i hamn.. 😄 That´s what she said...
Recommended Posts