Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja man måste göra sig hörd i flera kanaler. Dom kommer inte till en. En måste gå till dom så att dom blir fler... än en. Som upptäcker en.

Fattar do?

Fem myror är fler än fyra elefanter! 

Så e de me de!

headbanger.GIF.ed9e08190c29675d7f32a0f9cce2a153.GIF

Postat
7 timmar sedan sa Neosus:

Ja man måste göra sig hörd i flera kanaler. Dom kommer inte till en. En måste gå till dom så att dom blir fler... än en. Som upptäcker en.

Fattar do?

Fem myror är fler än fyra elefanter! 

Så e de me de!

headbanger.GIF.ed9e08190c29675d7f32a0f9cce2a153.GIF

Precis så är det. Går inte sitta å vänta tydligen. Inatt har jag fått svar från KB radio i London, Ontario, Kanada att de vill rotera låten. Spännande! Tack att du föreslog att jag skulle prova skicka den till olika stationer 😃

• Gilla 1
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
On 2022-01-22 at 19:59 sa Naymari:

Synd att du väljer bort SSLen. Den är jag lite intresserad av. 

fast känner jag mig själv rätt lär jag inte lämna Apollo-ekosystemet. Det är för trevligt

Kan inte ha desktop ljudkort, blir för trångt på skrivbordet. Annars hade jag valt SSL eller Audient ID4 MK II

Redigerat av drloop
Postat
8 hours ago, slejnard said:

Undras hur det går för Nay 

Johodå. Har haft två dagar att få igång allt samt repat idag. Blir långa dagar. Första show imorgon.

• Gilla 1
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Strax dags för tandhygienisten 😱

Det där verkar vara en homogent kvinnlig yrkeskår. Eller är det någon som träffat en manlig tandhygienist?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.