slejnard Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/se-vilda-kaoset-fran-surstrommingstrangseln-i-pitea?fbclid=IwAR1I_Kos3uecMB3dayo4wFmVHeE9sDH9bFlvlByu8lYBVu2yl225EY9JxKA
Fidden Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 Funderar på att emigrera till Finland. Sanna m(ar)ina ord.
slejnard Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 1 timme sedan sa Neosus: 😁 Var du där och "kaosade" oxå? Nej. Var på COOP i tisdags här i byn. Gick lugnt till 🙂 Inhyser respekt där jag far fram så de törs inte kaosa. Liten kafferast?
slejnard Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 59 minuter sedan sa Fidden: Funderar på att emigrera till Finland. Sanna m(ar)ina ord. Hyvä ilta...ei sa peitää
slejnard Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 Jag kanske är grinig gubbe men det som irriterar mig mest av allt är när dom på FB i grupper skriver: ” jag tänkte att gruppen skulle gilla detta ”
Dark Of Light Postat 18 augusti 2022 Trådstartare Postat 18 augusti 2022 4 timmar sedan sa slejnard: Nej. Var på COOP i tisdags här i byn. Gick lugnt till 🙂 Inhyser respekt där jag far fram så de törs inte kaosa. Liten kafferast? Coop. Det är ju dina fiskevatten. Min bästa väns mor gick bort idag. Mycket sorgligt, väntat men ändå. Har suttit och vakat över henne på sjukhuset idag, man hinner tänka mycket då. Hur snabbt saker förändras. Hur allt är tillfälligt. Hur vi alla lever på lånad tid...
Neosus Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 Ja vi lever på lånad tid. Beklagar förlusten.. 1
slejnard Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 (redigerat) Beklagar dol. ny version av reaper 😎 Redigerat 5 oktober 2022 av slejnard 1
CHAE Postat 18 augusti 2022 Postat 18 augusti 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: [...] Min bästa väns mor gick bort idag. Mycket sorgligt, väntat men ändå. Har suttit och vakat över henne på sjukhuset idag, man hinner tänka mycket då. Hur snabbt saker förändras. Hur allt är tillfälligt. Hur vi alla lever på lånad tid... Jobbigt oavsett om det är väntat eller inte. När jag jobbade inom hemtjänsten och brukaren inte hade några anhöriga fick vi sitta på sådana där vak. Oftast väldigt lugnt och stillsamt. Det kändes ju så klart bra att brukaren var garanterad att inte vara ensam i dödsögonblicket. Känns oerhört viktigt på många sätt. Håller med i ditt resonemang; man hinner tänka en jävla massa. Än i dag om jag hör att en [utav våra] patienter avlidit frågar jag alltid kollegorna om patienten var ensam och i nio fall av tio är de aldrig ensamma och det känns bra som fan. Visst har vi hjärtstopp, lungödem och annat skit men då är det ju av akut art och avlider patienten då är de ju aldrig ensamma. Kaotiskt ja, men aldrig ensamma. 1
slejnard Postat 19 augusti 2022 Postat 19 augusti 2022 Lite gråmulet idag. Tänkte fiska men får se. Guten morgen unt kpfede zuhfahren
slejnard Postat 19 augusti 2022 Postat 19 augusti 2022 Det blir renytterfilé om ni vill ha. Välkommen!
slejnard Postat 19 augusti 2022 Postat 19 augusti 2022 Sov gott och må Sandman ge er goda drömmar. KPD imorn?
Naymari Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 11 hours ago, slejnard said: Vad tysta ni är? Har fullt upp att dricka KPD. Lugna dig
Neosus Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 Var iväg och rockade med gamla bandet. Som vanligt var det lite folk men dom som var där hade kul. Kommer jag att hoppa in igen om dom frågar? Njaa jag vet inte det. Kpd!
slejnard Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 1 timme sedan sa Naymari: Har fullt upp att dricka KPD. Lugna dig Jag är lugn 😃
slejnard Postat 20 augusti 2022 Postat 20 augusti 2022 2 minuter sedan sa Neosus: Var iväg och rockade med gamla bandet. Som vanligt var det lite folk men dom som var där hade kul. Kommer jag att hoppa in igen om dom frågar? Njaa jag vet inte det. Kpd! Jamen ändå kul 🤩
Recommended Posts