Dark Of Light Postat 15 augusti 2022 Trådstartare Postat 15 augusti 2022 Den där PTn kom helt oförhoppandes.
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Mufflonlår. Ja! Prova skriv mufflig så ska du se vad autocorrect kan göra 😂
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 Nu sitter jag och gissar bara men jag tror att reverbet gör det lite muffligt? Kan det stämma?
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 4 minuter sedan sa Neosus: Nu sitter jag och gissar bara men jag tror att reverbet gör det lite muffligt? Kan det stämma? Ja troligast är det så. Ska se över detta.
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 Eller så får det vara och jag låter låtajäkeln vara i befintligt skick och går till nåt annat. Ett kul experiment var det iaf 🙂
CHAE Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 41 minuter sedan sa slejnard: Vafalls! Inget bastryck… hur i h-vete? 🤔 Å int ska sången va mufflonfår… har försökt dista å greja. Tack för feedback! pasta pd! Hmmm🤔 40 minuter sedan sa slejnard: Men du gillar min rap iaf 🤩 Den luktade lite unket men ”varsågod”. 11 minuter sedan sa slejnard: Eller så får det vara och jag låter låtajäkeln vara i befintligt skick och går till nåt annat. Ett kul experiment var det iaf 🙂 Mmm, det kanske är vettigt att låta den vila en stund.
Dark Of Light Postat 15 augusti 2022 Trådstartare Postat 15 augusti 2022 5 timmar sedan sa slejnard: Cool! Nu har jag joxat om i min EDM-låt 😄 Lyssna gärna å ge feedback. Dags å jobba, later... CHAE sammanfattade det hela rätt bra. Så jag håller med där. D e d jag gör! OM du gör en ny version så gör den naknare, utan en hel massa jox. En bra låtidé är det, helt klart. Kanske en helt akustisk variant? Gitarr och congas, inte mycket mer. Fast då kanske man får ev. offra din rap där. Mufflånlår.
Dark Of Light Postat 15 augusti 2022 Trådstartare Postat 15 augusti 2022 31 minuter sedan sa Neosus: Kaputtkino i portionspåse. Smakar sådär! Har du öppnat påsen?
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 4 minuter sedan sa Dark Of Light: CHAE sammanfattade det hela rätt bra. Så jag håller med där. D e d jag gör! OM du gör en ny version så gör den naknare, utan en hel massa jox. En bra låtidé är det, helt klart. Kanske en helt akustisk variant? Gitarr och congas, inte mycket mer. Fast då kanske man får ev. offra din rap där. Mufflånlår. Ja kanske det. Bra idé! Får det lov att vara en KPD till låret?
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 Akustisk och ha kvar visslingarna kan bli hittigt!
Dark Of Light Postat 15 augusti 2022 Trådstartare Postat 15 augusti 2022 18 minuter sedan sa slejnard: Ja kanske det. Bra idé! Får det lov att vara en KPD till låret? Ja, man har börjat tröttna på tår. 17 minuter sedan sa slejnard: Akustisk och ha kvar visslingarna kan bli hittigt! Ja, exakt så.
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 Jodå påsen har jag öppnat och hällt ut. Alltså innehållet har jag hällt ut. Eller ja alltså hällt ner. I en kopp alltså! Alltså pulvret. Ner i en kopp.
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 (redigerat) ...ja och sedan hällt ner vatten som jag har kokat upp. I koppen. Jaa alltså vattnet kokade jag upp i en kastrull. Som jag hällt ner. Alltså vatten från kastrullen till koppen. Glasklart? Redigerat 15 augusti 2022 av Neosus Jaa alltså vatten. Inte vetten...
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 Några frågor på det? Det blir glass nu. Välkomna!
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 4 minuter sedan sa Neosus: Jodå påsen har jag öppnat och hällt ut. Alltså innehållet har jag hällt ut. Eller ja alltså hällt ner. I en kopp alltså! Alltså pulvret. Ner i en kopp. 3 minuter sedan sa Neosus: ...ja och sedan hällt ner vatten som jag har kokat upp. I koppen. Jaa alltså vattnet kokade jag upp i en kastrull. Som jag hällt ner. Alltså vatten från kastrullen till koppen. Glasklart? Ja ungefär som en bergodal bana! 1
Dark Of Light Postat 15 augusti 2022 Trådstartare Postat 15 augusti 2022 Har du glass till kaffet eller tvärtom?
Neosus Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: Tack! Hur gör du med kaffet till glassen? 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Har du glass till kaffet eller tvärtom? Nä kaffet har jag längst efter.. Redigerat 15 augusti 2022 av Neosus
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 5 timmar sedan sa Neosus: Nä kaffet har jag längst efter.. längsta kaffet! ☺️
slejnard Postat 15 augusti 2022 Postat 15 augusti 2022 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Fryntliga mufflånlår. Där vart jag ställd 😂
Recommended Posts