slejnard Postat 22 januari 2022 Dela Postat 22 januari 2022 Coffeespeed is up!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 22 januari 2022 Dela Postat 22 januari 2022 (redigerat) Röva, skakig efter 3e dosen så jag fick hoppa över en middag hos kompisar. Jaja, då får jag väl surfa på ljudkort istället. Kandidater just nu: Motu M4 Eller Arturia Minifuse 2 Båsa uppfyller mina krav med rattar till allt istället för en single knob som jag avskyr. Ett skall krav är också att ha en direct monitoer/DAW ratt, båda ovan har detta. Klurade på tabletop men jag har flera monitorer som jag styr från en ESI MoCo så en tabletop tar dyrbar skrivbordsplats så SSL 2 och Audient id4 mkII går tyvärr bort. Redigerat 22 januari 2022 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2022 Underskatta aldrig en skakig röv! Gammalt Längstah ordspråk. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 januari 2022 Dela Postat 22 januari 2022 55 minutes ago, drloop said: Röva, skakig efter 3e dosen så jag fick hoppa över en middag hos kompisar. Jaja, då får jag väl surfa på ljudkort istället. Kandidater just nu: Motu M4 Eller Arturia Minifuse 2 Båsa uppfyller mina krav med rattar till allt istället för en single knob som jag avskyr. Ett skall krav är också att ha en direct monitoer/DAW ratt, båda ovan har detta. Klurade på tabletop men jag har flera monitorer som jag styr från en ESI MoCo så en tabletop tar dyrbar skrivbordsplats så SSL 2 och Audient id4 mkII går tyvärr bort. Synd att du väljer bort SSLen. Den är jag lite intresserad av. fast känner jag mig själv rätt lär jag inte lämna Apollo-ekosystemet. Det är för trevligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2022 Dela Postat 22 januari 2022 Krya påse doktorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2022 Mmm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 Mmmm orn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 Orn som är så gott till kaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2022 En vana på stark tillbaka gång det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 😊☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 Plättar pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 8 timmar sedan sa Fidden: Orn som är så gott till kaffet. De e de de e e de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 Feskpinnar på he! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2022 Dela Postat 23 januari 2022 (redigerat) Korv! Redigerat 24 januari 2022 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 Hej från Los Angeles 👋🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 4 timmar sedan sa Naymari: Hej från Los Angeles 👋🏼 Hey from the village, hur smakar kaffet? Ha en bra resa och glöm inte att rapportera till oss i längstah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 ” konst ” låt 🎧 lite taktbyten funk å rock kanske med jazz inslag 😂 https://www.dropbox.com/s/tmqqg1dtvwt9dn0/Lump of Rock v1.wav?dl=0 agentmusik. Är den för udda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2022 16 timmar sedan sa Neosus: Feskpinnar på he! ... som är så gott till kaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 Måste testas! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 3 timmar sedan sa slejnard: ” konst ” låt 🎧 lite taktbyten funk å rock kanske med jazz inslag 😂 https://www.dropbox.com/s/tmqqg1dtvwt9dn0/Lump of Rock v1.wav?dl=0 agentmusik. Är den för udda? Nä inte allt för udda men originell tycker jag... Bra låt! Det enda jag funderar på är att trummorna känns ligga lite för mycket till vänster för min smak iallafall. Eller är det jag som är lite för snedvriden i huvet? Snyggt! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 Tack neo! Fick samma svar från en annan så måste kollas upp! Säkert oh eller puka som gör att det tiltar. Inte första gången å säkert inte sista 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 On 2022-01-19 at 21:40 sa Naymari: Önskar ett omdöme när du fått han Nu har jag fått mitt nya tangentbord. Det första som händer när jag använder det är att jag omedelbart börjar hata mitt gamla membran-tangentbord. Skillnaden är enorm. Hade dock förväntat mig mer taktil känsla från de bruna switcharna, men har inget att jämföra med. Skulle vara intressant att prova röda switchar och känna hur stor skillande är mellan linjära och taktila switchar från gateron. Tror jag skulle uppskatta de bruna mer då, för linjära är nog inte alls min grej. Eventuellt skaffar jag mig lite lube och provar på några av switcharna. Men ja, efter en timmes användande är jag sjukt nöjd. Hade jag inte behövt numpad hade jag valt en annan layout dock. Ha det så kult på amerikaturnén! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 Kul fidden! Coffeespeed entering Eonspeed of light. Måste lugna mig med lite lunch pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 15 minuter sedan sa slejnard: Tack neo! Fick samma svar från en annan så måste kollas upp! Säkert oh eller puka som gör att det tiltar. Inte första gången å säkert inte sista 😃 Man hör tydligt att virveln inte är i mitten. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 9 minuter sedan sa Fidden: Nu har jag fått mitt nya tangentbord. Det första som händer när jag använder det är att jag omedelbart börjar hata mitt gamla membran-tangentbord. Skillnaden är enorm. Hade dock förväntat mig mer taktil känsla från de bruna switcharna, men har inget att jämföra med. Skulle vara intressant att prova röda switchar och känna hur stor skillande är mellan linjära och taktila switchar från gateron. Tror jag skulle uppskatta de bruna mer då, för linjära är nog inte alls min grej. Eventuellt skaffar jag mig lite lube och provar på några av switcharna. Men ja, efter en timmes användande är jag sjukt nöjd. Hade jag inte behövt numpad hade jag valt en annan layout dock. Ha det så kult på amerikaturnén! Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2022 JÄFFLARVAGÖTTDEMEMÅNDAG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 Vaknade 05. Min taktik att dygna genom flyget löste sig ändå helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: JÄFFLARVAGÖTTDEMEMÅNDAG! De e de de e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2022 Dela Postat 24 januari 2022 2 timmar sedan sa Naymari: Vaknade 05. Min taktik att dygna genom flyget löste sig ändå helt ok. Härligt nay! 😊👍☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts