Dark Of Light Postat 9 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti 2022 Dela Postat 9 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti 2022 Dela Postat 9 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti 2022 Dela Postat 9 augusti 2022 Lade på ett piano och tog bort stämmorna. De gör ett litet gästspel i breaket istället. Rösten börjar ordna till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti 2022 Dela Postat 9 augusti 2022 Fick till ett jämnt och fint vibrato på två toner. Synd att det bara var en tillfällighet och att jag inte har kontroll över det. Fick man till det så över hela sången skulle den vara förjävla bra. Har höjt några tonsteg så att den nu ligger mitt emellan där den låg från början och det jag fick sänka den till för att ens kunna jobba med den efter coronan. Den ligger nog helt rätt nu, slipper skrika men det blir ändå lite driv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti 2022 Dela Postat 9 augusti 2022 6 timmar sedan sa CHAE: Hmmm…. Är forat messed up? Ser skitskumt ut i telefonen om man inte kör datoranpassad sidvisning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Oj! JVM hockey nu på SVTPLAY https://www.svtplay.se/video/35981945/ishockey-junior-vm/ishockey-junior-vm-sverige-schweitz?id=KXydgVg&position=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Nu saknar jag nu Godis, trotts att vi hade våra dispyter med. 😞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 USA borde ju få jobba hårt nu. De möter ju Görmenny spelare i denna match. Är USA-Ger just nu alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Orkade visst inte kolla hockey ändå. Är fortfarande för sjuk för det. 😞 Går för fort och är för mycket jobbiga ljud med skridskor och klubbor på isen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 8 timmar sedan sa Fidden: Lade på ett piano och tog bort stämmorna. De gör ett litet gästspel i breaket istället. Rösten börjar ordna till sig. Bra skit! Ja, rösten låter bra mer vaknare nu. Lite småsvajigt bitvis men inget dramatiskt. Upplever pianot som bra i ref. men borde försvinna i verserna? Lite som i början av låten. Bra låt, den fastnar. Kpd? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 1 timme sedan sa -k9-: Orkade visst inte kolla hockey ändå. Är fortfarande för sjuk för det. 😞 Går för fort och är för mycket jobbiga ljud med skridskor och klubbor på isen. Se där! Hej på dig och krya på dig. För tidigt för håkkih. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Hej k9! Morn å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 10 timmar sedan sa Fidden: Lade på ett piano och tog bort stämmorna. De gör ett litet gästspel i breaket istället. Rösten börjar ordna till sig. Kanske lite väl mycket "side chain" kompressor över hela mixen som får ljudet att pulsera rätt så mycket. Om mina öron inte luras. Blir lite väl odynamiskt med. Sången tar fart och tappar energi där den borde få headroom och bli tydligare på de högre tonerna. Så sången låter lite väl kvävd och skulle behöva slippa bli så hårt komprimerad för att lyftas fram i ljudbilden, tycker jag. Kanske bara normalisera sången om det blev för stora volymskillnader på inspelningen. Lite mindre kompressor på hela mixen och så mycket mindre kompressor på just sången, skulle jag gilla. Annars så är det en intressant liten låt. Deppig men med ett arrangemang som gör att att den inte blir för tung trotts mollvibbarna, den mörka texten och det smått desperata man hör i själva sången. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 7 minuter sedan sa slejnard: Hej k9! Morn å KPD. Tjo! Varför svarade du inte när jag "ringde" dig. Hade du glömt att fälla ut dina telepatiska antenner just då? 😉 Tihi! Hade feberyra och hade en bra text och ett tema som jag tyckte det var viktigt att spara, så jag försökte nå dig med tankekraft. Var något om en far och en såns förhållande och om hur viktigt det var att förlåta och gå vidare. Något du känner igen som textuppslag du fått? 🤣 Tor ju inte att det funkar med telepati, men just då kändes det logiskt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 😃 vet inte vad jag ska svara på det… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 2 timmar sedan sa slejnard: 😃 vet inte vad jag ska svara på det… Låter som ett rimligt svar som det är.😄 Om inte du snott en massa text på detta tema då...🤔 Men i så fall så är det ju så pass läskigt att jag nog inte vill veta att det blev så... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Eliiit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 22 minuter sedan sa Fidden: Eliiit 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 laat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Yeey! Ska tydligen till akuten igen. Första gången denna månad dock. Men 12e gången i år... börjar bli dyrt det här. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 augusti 2022 Dela Postat 10 augusti 2022 Men det är ju för varmt. Tar det om några timmar istället. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 Men det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 ... lackar mot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 ... jul nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 ... va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 10 augusti 2022 🎅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts