Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Ja...just det... ja...schuu... ...såatte... .........eeeh..... ....vahhetterreee.... Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Jag har kört rallyspel! I dattan! Det går åt pipsvängen! Hela tiden! Nu är det dax att tänka på refrängen! Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Har du tänkt klart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 Nu har jag tänkt klart! Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 Dax att tänka på maten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 Nu har jag tänkt klart! Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 (redigerat) Har vi nån dattaproffs här inne? Mina usb3 portar har slutat fungera efter jag stoppade in ett nyare bios. WHY? Nä de va inget... En kabel hade lossnat! Såatte... Redigerat 6 augusti 2022 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2022 Orsaken är att en kabel har lossnat. Kika på det! Lycka till. #datadåcktårn👨⚕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 Vabra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2022 RIP Torgny Söderberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 RIP Torgny S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti 2022 Dela Postat 6 augusti 2022 RIP! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Morn å KPD. Blir spännande dra hem husvagnen här i fjällen när det blåser. Hade en ganska blåsig tur över sjön igår också 🫣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Jåh! Det är besvärligt när det är besvärligt! Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Morn å KPD. Blir spännande dra hem husvagnen här i fjällen när det blåser. Hade en ganska blåsig tur över sjön igår också 🫣 Haka på husvagnen på bilens dragkrok samt använd bron över sjön nästa ska du se att det blir bättre. #huswagnsdåcktårn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2022 Låter som en rätt så roddig semester det där. Hand dra husvagnen över fjället samt överfarten över sjön vågar jag inte ens tänka på... Har han med sig flytvästar, lanternor och sjökort..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2022 Nödraketer är väl inte att tänka på... Han dricker ju inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2022 What ever floats your bo... caravan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 11 minuter sedan sa Dark Of Light: What ever floats your bo... caravan. Jamen de va ju de ja tänkt skriv men så la du upp en bild iställe! Jåh! Bra där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2022 Gudh och djävulen... vilket radarpar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Ellerrrr hur? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Moka Pot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 Gjill Kojv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 (redigerat) On 2022-08-05 at 20:05 sa Dark Of Light: Satan vad GRYMT!!! Helt i min smak, kanoners på alla sätt. 👍 Vad hände i mitt liv 1987 då... Hm, jag gjorde lumpen och inte mycket mer. Mina blygsamma musikaliska äventyr låg fortfarande framför mig, precis som mycket annat. Återigen, en riktigt bra låt! Grymt! Jag gjorde nog också lumpen 1987, F7 och 2:a Helikopter Divisionen. Så jag vart i Flygvapnet och Marinen! Vi jagade ubåtar på västkusten också. I värsta höststormen om jag inte minns fel. Redigerat 7 augusti 2022 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 7 augusti 2022 Dela Postat 7 augusti 2022 On 2022-08-05 at 23:15 sa Dark Of Light: Länge sedan vi pratade om osth! Äter två rostade mackor med cheddar på varje morgon! Älskar ost, älskar cheddar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts