Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 ☕️ tack dol 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 På väg till Arjeplog fjällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 28 minuter sedan sa slejnard: På väg till Arjeplog fjällen. Se där ja! Vad ska det göras där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 4 timmar sedan sa slejnard: ☕️ tack dol 👍 Sure thing bro´. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Kanske man skulle ta och steka PÅ lite mat va? Eller? Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Se där ja! Vad ska det göras där? Det vankas dop! Sambons dotters kille är bördig från de trakterna. Kan hända dras det nån fisk å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 19 timmar sedan sa slejnard: Testade att oktavera ner en av dubbarna på pre och ref. Även joxat med annat och mastrat snällare. Vad tror ni? Synd att jag inte följt med i utvecklingen. Sången ligger lite utanför resten av musiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Snart klar. Fan vad tid jag tar på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 1 timme sedan sa slejnard: Det vankas dop! Sambons dotters kille är bördig från de trakterna. Kan hända dras det nån fisk å! Ah, se där... Fisk? Inte ur dopfunten då utgår jag ifrån? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 1 timme sedan sa drloop: Snart klar. Fan vad tid jag tar på mig. Satan vad GRYMT!!! Helt i min smak, kanoners på alla sätt. 👍 Vad hände i mitt liv 1987 då... Hm, jag gjorde lumpen och inte mycket mer. Mina blygsamma musikaliska äventyr låg fortfarande framför mig, precis som mycket annat. Återigen, en riktigt bra låt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 1 timme sedan sa drloop: Synd att jag inte följt med i utvecklingen. Sången ligger lite utanför resten av musiken? Ja kanske det fortfarande. Nåt bra tips att limma ihop den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 1 timme sedan sa drloop: Snart klar. Fan vad tid jag tar på mig. Snyggt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ja kanske det fortfarande. Nåt bra tips att limma ihop den? Mmmm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Mmmm? Hehe ja varför inte 😃😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Sitter som berget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2022 Dela Postat 5 augusti 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Häftigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Länge sedan vi pratade om osth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Det ÄR ändå en av hörnstenarna av denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Som kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 What do you call a cheese... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 ... that isn't yours? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti 2022 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2022 NACHO CHEESE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts