Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Brygga kaffe utan vatten är  jeeeeevfligt problematiskt... blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

När min farfar blev gammal och rörig fyllde han vatten i bryggarkannan och kaffet i vattenbehållaren... Det blev... rörigt....

True story.

drloop (oregistrerad)
Postat

Snart är det finkaffe på g!

drloop (oregistrerad)
Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Kanske är värt väntan?

Behöver du fler pluggar?

drloop (oregistrerad)
Postat

KPD!

Jag har blivit riktigt picky och laddar inte hem pluggar utan ett specifikt behov. Rensat stora mängder med pluggar jag inte använder, tex T-Rack serien.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
8 timmar sedan sa slejnard:

Nej egentligen inte. Men gratis är gott. Testade som snabbast och den lät bra med presetsen. 

18 minuter sedan sa slejnard:

Morn å KPD 🌧 

Jag undviker att ladda hem saker bara för att det är gratis, måste finnas ett behov. Jag har tagit bort en massa pluggar jag inte använder bland annat T-Rack serien.

KPD!

Redigerat av drloop
Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Kollar på Pixies från rockpalast från här om dagen. De är jävligt bra fortfarande!

2 timmar sedan sa Fidden:

Men Joey börjar ett par låtar i fel tonart och tar god tid på sig att rätta till det 😆

2 timmar sedan sa Fidden:

Fuckade nästan upp extranumret Debaser

Definiera "jävligt bra" 😃

Postat
45 minuter sedan sa Dark Of Light:

Definiera "jävligt bra" 😃

Det låter som pixies och inte som något föråldrat coverband, som många av de äldre banden tyvärr gör. 

Postat

Låter bra. Det är nåt med sången som känns lite tunt på något vis. En stämma en oktav ner skulle därför vara coolt på vissa ställen. Tänk Ville Valo. Han kanske vill ställa upp 😄

Postat

Nu när Strymon släpper v2 av bl a el Cap och blueSky går folk apeshit och säljer av sina v1:or för galna priser😳

Går säkert att fünda kul Strymon -godis på vend.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.