Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Neosus:

Brygga kaffe utan vatten är  jeeeeevfligt problematiskt... blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

När min farfar blev gammal och rörig fyllde han vatten i bryggarkannan och kaffet i vattenbehållaren... Det blev... rörigt....

True story.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

KPD!

Jag har blivit riktigt picky och laddar inte hem pluggar utan ett specifikt behov. Rensat stora mängder med pluggar jag inte använder, tex T-Rack serien.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
8 timmar sedan sa slejnard:

Nej egentligen inte. Men gratis är gott. Testade som snabbast och den lät bra med presetsen. 

 

18 minuter sedan sa slejnard:

Morn å KPD 🌧 

Jag undviker att ladda hem saker bara för att det är gratis, måste finnas ett behov. Jag har tagit bort en massa pluggar jag inte använder bland annat T-Rack serien.

 

KPD!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Fidden:

Kollar på Pixies från rockpalast från här om dagen. De är jävligt bra fortfarande!

 

 

 

 

2 timmar sedan sa Fidden:

Men Joey börjar ett par låtar i fel tonart och tar god tid på sig att rätta till det 😆

 

2 timmar sedan sa Fidden:

Fuckade nästan upp extranumret Debaser

Definiera "jävligt bra" 😃

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter bra. Det är nåt med sången som känns lite tunt på något vis. En stämma en oktav ner skulle därför vara coolt på vissa ställen. Tänk Ville Valo. Han kanske vill ställa upp 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när Strymon släpper v2 av bl a el Cap och blueSky går folk apeshit och säljer av sina v1:or för galna priser😳

Går säkert att fünda kul Strymon -godis på vend.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...