Dark Of Light Postat 1 augusti 2022 Trådstartare Postat 1 augusti 2022 1 timme sedan sa Neosus: Brygga kaffe utan vatten är jeeeeevfligt problematiskt... När min farfar blev gammal och rörig fyllde han vatten i bryggarkannan och kaffet i vattenbehållaren... Det blev... rörigt.... True story.
Dark Of Light Postat 1 augusti 2022 Trådstartare Postat 1 augusti 2022 What shall we do with the drunken sailor Early in teh morning?
slejnard Postat 1 augusti 2022 Postat 1 augusti 2022 Laddar ner nån gratis tracks 5 comprexxor men går segt att ladda som tusan
drloop (oregistrerad) Postat 1 augusti 2022 Postat 1 augusti 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Kanske är värt väntan? Behöver du fler pluggar?
slejnard Postat 1 augusti 2022 Postat 1 augusti 2022 29 minuter sedan sa drloop: Behöver du fler pluggar? Nej egentligen inte. Men gratis är gott. Testade som snabbast och den lät bra med presetsen.
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 KPD! Jag har blivit riktigt picky och laddar inte hem pluggar utan ett specifikt behov. Rensat stora mängder med pluggar jag inte använder, tex T-Rack serien.
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 (redigerat) 8 timmar sedan sa slejnard: Nej egentligen inte. Men gratis är gott. Testade som snabbast och den lät bra med presetsen. 18 minuter sedan sa slejnard: Morn å KPD 🌧 Jag undviker att ladda hem saker bara för att det är gratis, måste finnas ett behov. Jag har tagit bort en massa pluggar jag inte använder bland annat T-Rack serien. KPD! Redigerat 2 augusti 2022 av drloop
slejnard Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Ja det skulle man borda göra nån dag. Så man inte sitter å testar pluggar istället för att skapa. kpd
Fidden Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Kollar på Pixies från rockpalast från här om dagen. De är jävligt bra fortfarande!
Fidden Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Men Joey börjar ett par låtar i fel tonart och tar god tid på sig att rätta till det 😆
Dark Of Light Postat 2 augusti 2022 Trådstartare Postat 2 augusti 2022 3 timmar sedan sa Fidden: Kollar på Pixies från rockpalast från här om dagen. De är jävligt bra fortfarande! 2 timmar sedan sa Fidden: Men Joey börjar ett par låtar i fel tonart och tar god tid på sig att rätta till det 😆 2 timmar sedan sa Fidden: Fuckade nästan upp extranumret Debaser Definiera "jävligt bra" 😃
Fidden Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Definiera "jävligt bra" 😃 Det låter som pixies och inte som något föråldrat coverband, som många av de äldre banden tyvärr gör.
slejnard Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 haft denna uppe förut men har nu gjort om sången och mixat helt annorlunda. Hur låter det? Funkar körerna? Ljudbild överlag?
Fidden Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Låter bra. Det är nåt med sången som känns lite tunt på något vis. En stämma en oktav ner skulle därför vara coolt på vissa ställen. Tänk Ville Valo. Han kanske vill ställa upp 😄
slejnard Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 God idé fidden. Skulle kunna testa. Har även hört förr att jag mixar sången tunt och vet ej vad som görs fel… tack för feedback! 😃👍
CHAE Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Nu när Strymon släpper v2 av bl a el Cap och blueSky går folk apeshit och säljer av sina v1:or för galna priser😳 Går säkert att fünda kul Strymon -godis på vend.
slejnard Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Nyrepad! Nån Strymon har jag inte dock. Återvänder oftast till att bara köra gitarren direkt i stärkaren. Smidigast så.
Recommended Posts