slejnard Postat 24 juli 2022 Postat 24 juli 2022 Ja det märks när man handlar att det blivit dyrare. Grattis till PTn onkel!
slejnard Postat 24 juli 2022 Postat 24 juli 2022 Nu är det klippt! Till hälften ungefär. Växt enormt medan vi varit borta. Liten kafferast nu.
Dark Of Light Postat 24 juli 2022 Trådstartare Postat 24 juli 2022 4 timmar sedan sa slejnard: Nu är det klippt! Till hälften ungefär. Växt enormt medan vi varit borta. Liten kafferast nu. Jaha... Hur lång är du nu då?
Dark Of Light Postat 24 juli 2022 Trådstartare Postat 24 juli 2022 1 timme sedan sa CHAE: Fucking semester på riktigt!🤘🏼🤪🤘🏼 Grattis!
slejnard Postat 24 juli 2022 Postat 24 juli 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Jaha... Hur lång är du nu då? Som igår den här tiden 😃
Fidden Postat 24 juli 2022 Postat 24 juli 2022 Ville ju pilla lite sångarrangemang, men jag var tvungen att sänka 5 tonsteg och visksjunga. Blev lite annorlunda, men jag funderar på om den ska vara såhär laidback... Lite mer krut kommer jag behöva lägga i rösten, för vissa grejer försvinner i mängden för att de är så viskiga. Alternativt väntar jag på att rösten återkommer och höjer den igen. Men men, här är en snippet av nytt fräääääääscht blod. Det jag undrar är om det funkar att göra som jag gjort nu med sången. Det är EN tagning som jag byggt stämmor och dubbar av, för att få perfekt tajming. Låter det knas? 1
Dark Of Light Postat 25 juli 2022 Trådstartare Postat 25 juli 2022 Verserna låter guld med lite puts. Ref. får du allt ta i lite mer, vänta tills stämgummibanden tillfrisknar. Bra skit!!! Kpd, as we speak (true story). 1
Neosus Postat 25 juli 2022 Postat 25 juli 2022 Det låter bra, Fidden! Lite mer finslip i mix och sång och så där men så är det alltid. 👍 1
Dark Of Light Postat 25 juli 2022 Trådstartare Postat 25 juli 2022 Bosnien!? Håll dig från bananlikören bara...
Linus Postat 25 juli 2022 Postat 25 juli 2022 13 timmar sedan sa Fidden: Lite mer krut kommer jag behöva lägga i rösten, för vissa grejer försvinner i mängden för att de är så viskiga. Yay! Lite automation av nivå och eq på rösten annars. Det försvinner briljans i sångljudet när du viskar men det löser du genom att trycka fram diskanten istället för att lägga krut i rösten. Just nu är virveln herre på täppan i diskanten, så det är den som sången måste matcha i eq:n. 1
slejnard Postat 25 juli 2022 Postat 25 juli 2022 Linus 😮 celebert besök, hur är läget? Inmundigat nå kaffe?
Naymari Postat 25 juli 2022 Postat 25 juli 2022 En veckas jobb efter en veckas ledighet. 3 dagar studio. 4 dagar live. Sen ledigt en vecka till innan allt brakar loss sen i mitten av augusti.
Recommended Posts