Fidden Postat 22 juli 2022 Postat 22 juli 2022 En uppvisning i ineffektivitet, men till slut blev det ett kaosmål. Sverige till semi.
Fidden Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Suttit och översatt en låt till svenska, som jag kände behövde kläs av naken. Gillade egentligen den engelska texten, men det blev rätt bra ändå och förvånansvärt troget originalet. Från början var refrängen: They say that it is never too late As long as you have blood in you veins But all is full of indifference It controls me, reload me with your warm red blood Det blev istället: Dom säger det är aldrig för sent Så länge det finns blod i dina vener Men hjärtat pumpar likgiltighet Det tar över, behöver lite nytt fräscht blod Var lite tveksam till just ordet "frääääääscht" som jag trodde skulle bli fult, men det blev nog fan lite hookigt i sin pinsamhet. Återkommer om detta.
slejnard Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Ja det där blir bra fidden! 👍 Vad sägs om en KPD innan vidare färd mot Lycksele?
slejnard Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Skippade Lycksele och for hem istället så är hemma nu. KPD!
Fidden Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Undrar hur länge man ska behöva dras med covidrester på stämband och i bihålor. Låter som en mansförkyld Peter Haber. Och nu hostade jag dessutom sönder ryggen. VAD BRA DET GÅR!
slejnard Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Skulle nog snarare säga att det går rätt dåligt för dig fidden. Eller kör du ironi? Hursomhelst… hoppas det blir bättre snart!
Neosus Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 (redigerat) Ironi är trådens riktiga namn, Slej! 😄 Riktigt gott med grillbuffe! Det är länge sen man åt det.. Krya på, Fidden! Redigerat 23 juli 2022 av Neosus Glömde en bokstäv
Dark Of Light Postat 23 juli 2022 Trådstartare Postat 23 juli 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Eller kör du ironi? JAG HAR KÖRT BUSS IDAG!!!!
slejnard Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 (redigerat) Vart bar det hän? Redigerat 23 juli 2022 av slejnard
CHAE Postat 23 juli 2022 Postat 23 juli 2022 Mina vänner, en rätt så kul grej; ett åttaspårs-album från undertecknad släpps på SC i mitten av augusti! Gammal skåpmat, ja (varav flera redan finns på just SC så de som vill A/B-lyssna får göra det) men i och med det här släppet finns det två (2!) helt nyinspelade versioner plus en b-sida som aldrig hittade till SC från början. Vidare, resten av låtarna är helt och hållet om-mixade från grunden, vissa har nya gitarrpålägg, nya sånginsatser och hela kalaset är hjälpligt ”mastrade” för volym och tryck här i hemmet. Ja, jag skulle faktiskt vilja påstå att det faktiskt var Loopens kommentar här i Längstah som avgjorde; Cubase 5 och en uråldrig XP-dator räcker gott och väl för mina småprojekt. Så tack där @drloop för inspiration och utmaning!🖤🤩 Tar semester i morgon em (🥳) och låter alla spåren vila tills släppet. Känns vettigt. Simma lugnt! /Onkel CHAE 1
Dark Of Light Postat 23 juli 2022 Trådstartare Postat 23 juli 2022 Det blir kanin.. kanon det! Nederländerna ligger någonstans kring svanken va?
Dark Of Light Postat 24 juli 2022 Trådstartare Postat 24 juli 2022 En något förvånande nyhet. Har folk kroknat på live gigs i det stora formatet och speciellt med orsakerna som anges i artikeln? Pandemin borde ökat intresset, som allt som är lite förbjudet gör.
slejnard Postat 24 juli 2022 Postat 24 juli 2022 Svårt säga. Verkar nästan som att pandemin gjort folk mindre benägna att gå på kultur. Trodde själv det skulle bli större tryck! KPD!
Recommended Posts