Dark Of Light Postat 18 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 Jaha. Inte ett jävla svar. Clickbait är vad det är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 Men om du klickar här då får du två koppar kaffe och en enkel biljett på köpet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 Jag är här nu! Kört från Skellefteå till Kramfors. Långt va 😦. Inmundigat en god påse sparris soppa 😃. Torsdag vankas konsert med the ark på Skuleberget 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 Coolt. Vad ska ni dra av för klassiker, du och Ola? Kommer ni spela shoreline? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2022 (redigerat) 10 minuter sedan sa slejnard: Jag är här nu! Kört från Skellefteå till Kramfors. Långt va 😦. Inmundigat en god påse sparris soppa 😃. Torsdag vankas konsert med the ark på Skuleberget 😊 Vad gott! Man undrar ju hur själva soppan smakade. Vi trodde att du hade fått punktering på två hjul! Tänk att det finns så många raser av getter. Skuleber get har jag aldrig hört talas om tidigare! En annan sak jag kom på att tänka på... Om man skulle göra en piercing i pungen, kan man kalla det för en pungtering då? En serie med det lustiga namnet The Chi upptar min tid just nu på HBO. Man skulle nog kunna beskriva det hela som en något mer optimistisk variant av The Wire. Man får följa några ungdomars liv i South Side i Chicago. Givetvis kantas deras liv av brottslighet och tragik men deras liv flätas samman också mitt i allt elände. Bra skit, än så länge två avsnitt in! Redigerat 18 juli 2022 av Dark Of Light ett r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 14 minuter sedan sa Fidden: Coolt. Vad ska ni dra av för klassiker, du och Ola? Kommer ni spela shoreline? Tror inte han bjuder upp mig på scenen 😃 Brukar dom spela shoreline? Älskar den låten med broder Daniel. Sett dom en gång i Piteå 2011. Riktig höjdare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Vad gott! Man undrar ju hur själva soppan smakade. Vi trodde att du hade fått punktering på två hjul! Tänk att det finns så många raser av getter. Skuleber get har jag aldrig hört talas om tidigare! En annan sak jag kom på att tänka på... Om man skulle göra en piercing i pungen, kan man kalla det för en pungtering då? En serie med det lustiga namnet The Chi upptar min tid just nu på HBO. Man skulle nog kunna beskriva det hela som en något mer optimistisk variant av The Wire. Man får följa några ungdomars liv i South Side i Chicago. Givetvis kantas deras liv av brottslighet och tragik men deras liv flätas samman också mitt i allt elände. Bra skit, än så länge två avsnitt in! Soppan där är rätt god. Knorr! serien där lät spännande 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2022 Dela Postat 18 juli 2022 Alltså sett the ark 2011! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Alltså kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 Besökt utställningen och platsen för Ådalen -31. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Glöm aldrig Ådalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 33 minuter sedan sa Dark Of Light: Glöm aldrig Ådalen. Nej en hemsk händelse alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 15 minuter sedan sa Neosus: Vagott! De e de de e. Vi köpte en våffla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 Altsax! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Hittar inte sax tangenten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Btw. 5 år... Vad är ett människoliv värt? Förstår verkligen inte hur rätten tänkte här. Ett mord är ett mord oavsett hur länge sedan det var eller hur ung förövaren var. Känns så... svenskt. Btw 2. Imorn blir det varmt! Btw 3. Alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 Å på torsdag å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 (redigerat) Vilken å pratar vi om nu? Redigerat 19 juli 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 2 hours ago, Dark Of Light said: Hittar inte sax tangenten... 🎷 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2022 Dela Postat 19 juli 2022 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Vilken å pratar vi om nu? Vädret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts