Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Så... nu är jag mätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Alldeles lagom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Sallad, dressing, rå lök och CK. Är det där Calvin eller Louie C.K du pratar om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Såg Nixon by Nixon på HBO. Inget nytt under solen i den dokumentären direkt. Men det slog mig hur lika Nixon och Trump är! Samma retorik. Samma hat mot press, radio och TV. Se den om ämnet intresserar. 3/5 hemliga inspelningar. Just nu sa Pico: Är det där Calvin eller Louie C.K du pratar om? Curry ketchup förihelveteh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Designer ketchup, it´s a first! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 Just nu sa Dark Of Light: Designer ketchup, it´s a first! Ptja, skaparen har trots allt skapat allt vi njuter av här i världen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 (redigerat) OK, vill inte gå in djupare på något ens i närheten av det ämnet... försökte tidigare idag förklara skillnaden på begreppen agnosticism och ateism för nån random tjomme på Reddit... I'm beat, redo för sängen. 😄 Redigerat 6 juli 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Mission Impossible - The Reckoning of Pico (eller är det redan fredag?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 Jag har semester så det är fredag i några veckor framöver nu... eller lördag rent av. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Hm, religion eller politik. Katastrofämnen i vilken tråd som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Just nu sa Pico: Jag har semester så det är fredag i några veckor framöver nu... eller lördag rent av. Nämen så perfekt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 26 minuter sedan sa Pico: försökte tidigare idag förklara skillnaden på begreppen agnosticism och ateism för nån random tjomme på Reddit Btw, hur gick det? 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 (redigerat) 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Btw, hur gick det? 😁 Vet du, jag är inte säker på att det är en känsla jag någonsin kommer vara bekväm med här i livet att några helt enkelt bara är "förlorade"... Är det svar nog på din fråga? 😄 Redigerat 6 juli 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Ah. Jag har förlorat hoppet på mänskligheten för länge sedan... 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Ah. Jag har förlorat hoppet på mänskligheten för länge sedan... 😁 Skål! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2022 Skål och trevlig semester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 Skål på dig pico och trevlig semester! Jag skålar i vatten som vanligt. 😃 Varit på fisketur (inget napp men trevlig naturupplevelse). KPD imorn? Minns inte curryketchup 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2022 Dela Postat 6 juli 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Så... nu är jag mätt. På PTn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 6 timmar sedan sa slejnard: Skål på dig pico och trevlig semester! Jag skålar i vatten som vanligt. 😃 Varit på fisketur (inget napp men trevlig naturupplevelse). KPD imorn? Minns inte curryketchup 🤔 Vadkul! Curryketchup finns ännu, fina kreijjer. 6 timmar sedan sa slejnard: På PTn? Jag har ju så många... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2022 Dela Postat 7 juli 2022 Indeed! Vart grym sovmorgon här. Men har man semester så 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2022 Dela Postat 7 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 juli 2022 Dela Postat 7 juli 2022 Bojo utan happy end. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2022 Dela Postat 7 juli 2022 Vem är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2022 Dela Postat 7 juli 2022 Boris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 2 timmar sedan sa Neosus: Boris! Behövs det verkligen? Den smälter ju inte förens vid 2 349 K! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 2 timmar sedan sa Neosus: Boris! Är inte du för gammal för det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 2 timmar sedan sa Neosus: Boris! Nu spelar jag inte WoW men... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2022 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts