Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Dito...

Varför ser jag framför mig två herrar (på var sitt håll - picture in picture, om du så vill) som står utmed en ytterdörr en förvirrad kort stund som sen öppnar samma ytterdörr för att gå in?

Redigerat av Pico
Postat

OK, men då, välkommen tillbaka in igen från promenaden till ytterdörren och alls inte beyond... Min välkomstmusik (eller välkommen hem igen) denna afton är Radiohead - Creep.

Postat

Ah, en sann klassiker. Som den här lite mer kommersiellt ut smetade varianten, men visst var Linda Sundblad  snyggh tyckte man då. Ja, vad faen... hon håller än.

Postat

Hahah, jag satt och poppade både svenska Antiloop igår likväl som Blümchen. Livet börjar nästan bli lite lätt sorgligt när allt det goda känns vara något av nostalgi...

Vilken smiley funkar till det meddelandet? Jag testar med "Smiling cat with open mouth" i ett försök att undvika allt det obekväma med just den situationen...

😺

Postat

Fan också, jag trodde ju att detta var sista Stranger things... Jaja, får väl hålla ut några år till innan upplösningen i säsong 5.

Postat
7 minuter sedan sa Fidden:

Fan också, jag trodde ju att detta var sista Stranger things... Jaja, får väl hålla ut några år till innan upplösningen i säsong 5.

Vänligen meddela mig när det börjar vara dags för mig att se S1E01. 😄 

Postat
28 minuter sedan sa Pico:

Livet börjar nästan bli lite lätt sorgligt när allt det goda känns vara något av nostalgi...

Det där låter som temat för denna tråd.

Postat
10 minuter sedan sa Pico:

Vänligen meddela mig när det börjar vara dags för mig att se S1E01. 😄 

Du kan lika gärna be en guldfisk.

Men umbrella academy kan du nog se nu. känns inte som det blir något mer med den, trots en mild cliffhanger. Den är ju inte lika bra, men ändå.

Postat
Just nu sa Dark Of Light:

Minns inte riktigt när jag myntade uttrycket men det är några år sedan nu...

Att allt hänger ihop?

Postat
7 minuter sedan sa Fidden:

Men umbrella academy kan du nog se nu. känns inte som det blir något mer med den, trots en mild cliffhanger. Den är ju inte lika bra, men ändå.

Är den nya säs bra? Det går så länge mellan säsongerna att man glömmer vad som hänt, var man var, vart man ska, hallå?

Postat
8 minuter sedan sa Fidden:

Lambretta Academy... wow, den var jag inte beredd på! 

• Haha 1
Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa Pico:

Lambretta Academy... wow, den var jag inte beredd på! 

Lambretta, etta, etta, etta, eh, eh, eh.

Redigerat av Dark Of Light
eh stavas eh.
  • Haha 1
Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Allt har hängt ihop sedan allt blev ihop.

Så, det internationella huset av pannkakor?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.