Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Dito...

Varför ser jag framför mig två herrar (på var sitt håll - picture in picture, om du så vill) som står utmed en ytterdörr en förvirrad kort stund som sen öppnar samma ytterdörr för att gå in?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

OK, men då, välkommen tillbaka in igen från promenaden till ytterdörren och alls inte beyond... Min välkomstmusik (eller välkommen hem igen) denna afton är Radiohead - Creep.
 


 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahah, jag satt och poppade både svenska Antiloop igår likväl som Blümchen. Livet börjar nästan bli lite lätt sorgligt när allt det goda känns vara något av nostalgi...

Vilken smiley funkar till det meddelandet? Jag testar med "Smiling cat with open mouth" i ett försök att undvika allt det obekväma med just den situationen...

😺

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Fidden:

Fan också, jag trodde ju att detta var sista Stranger things... Jaja, får väl hålla ut några år till innan upplösningen i säsong 5.

Vänligen meddela mig när det börjar vara dags för mig att se S1E01. 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa Pico:

Vänligen meddela mig när det börjar vara dags för mig att se S1E01. 😄 

Du kan lika gärna be en guldfisk.

Men umbrella academy kan du nog se nu. känns inte som det blir något mer med den, trots en mild cliffhanger. Den är ju inte lika bra, men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Fidden:

Du kan lika gärna be en guldfisk.

Men umbrella academy kan du nog se nu. känns inte som det blir något mer med den, trots en mild cliffhanger. Den är ju inte lika bra, men ändå.

Är den nya säs bra? Det går så länge mellan säsongerna att man glömmer vad som hänt, var man var, vart man ska, hallå?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa Fidden:

Du kan lika gärna be en guldfisk.

Men umbrella academy kan du nog se nu. känns inte som det blir något mer med den, trots en mild cliffhanger. Den är ju inte lika bra, men ändå.

Lambretta Academy... wow, den var jag inte beredd på! 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...