Fidden Postat 1 juli 2022 Postat 1 juli 2022 Skruvade isär datorn i molekyler. Beställde en luftkylare och ett nytt case. Får en massa fläktar över som jag funderar på att montera på ett sånt där munspelsstativ och gå runt med hela sommaren.
Neosus Postat 1 juli 2022 Postat 1 juli 2022 Och solpaneler på ryggen så att du kan driva fläktarna? Vore det inte lite coolt ändå?
Dark Of Light Postat 1 juli 2022 Trådstartare Postat 1 juli 2022 1 timme sedan sa Neosus: Och solpaneler på ryggen så att du kan driva fläktarna? Vore det inte lite coolt ändå? Eller om han bara kopplar ihop dom med mobilen och springer så kan han ju ladda batteriet på så sätt!?
Dark Of Light Postat 1 juli 2022 Trådstartare Postat 1 juli 2022 Orkar han inte springa och utnyttja fart vinden så kan han ju montera hela rasket nära röva and use the fart wind.
Pico Postat 1 juli 2022 Postat 1 juli 2022 37 minuter sedan sa Fidden: Vem behöver rysk gas... нет! Skrek han och fes...
Dark Of Light Postat 1 juli 2022 Trådstartare Postat 1 juli 2022 Tänk att lösningen på energiproblemet var så lättlöst.
Fidden Postat 2 juli 2022 Postat 2 juli 2022 Sanna mina ord. Pipelinen med rysk gas i Östersjön kommer snart vara laddad med svensk fis. Sjöfartsverket ansvarar. 1
Dark Of Light Postat 2 juli 2022 Trådstartare Postat 2 juli 2022 The endless possibilities... Uppfinningen kunde fästas på kor (här skulle man kunna omvända miljöalarmisters rädsla för metan utsläpp till något bra och användbart... givetvis mot en mindre summa $), elefanter och andra stora djur i djurparkerna. Tour De France cyklister (och wanna be motsvarigheterna på våra gator) kunde ha dessa fläktar monterade på keps skärmarna. Framför munnen på politiker eller svärmödrar... 1
slejnard Postat 2 juli 2022 Postat 2 juli 2022 Så är det! Gig om en å en halv timma i Öjebyn! Spännande köra egna låtar inför stor publik. Lite nervös är jag allt! 1
slejnard Postat 2 juli 2022 Postat 2 juli 2022 Verkar inte finnas en endaste KPD att uppbringa här på marknaden??? 😮
slejnard Postat 2 juli 2022 Postat 2 juli 2022 Så man får riktigt akta sig när man är på offentliga tillställningar!
Neosus Postat 2 juli 2022 Postat 2 juli 2022 (redigerat) De e de de e e de! Redigerat 2 juli 2022 av Neosus Stavfle!
Recommended Posts