Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu sa slejnard:

vackert va 😂

Inte lika vackert som...

Just nu sa Dark Of Light:

.. likt ett sitt avtryck i en plyschsoffa.

... PTn in your face!

Postat
23 minuter sedan sa slejnard:

vackert va 😂

Nåja. Allt har sin tid. Cyklar med stora framhjul, höftskynken, NATO och även långt hår. Nothing to judge.

Just nu sa slejnard:

😄 jag hann men ville inte ha den…

gonatt ☺️

yppah.GIF Det är klart att du skulle hunnit om du velat. Men nu velade du och jag hann.

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Jag längst fram med les Paul från -77 som jag inte köpte. Mitt sämsta ickeköp nånsin! Långt hår iaf 😎

840A54BB-D70C-4189-AED2-0829D5AA1256.jpeg

Och han håller i en Roland SH-101 där bak.

....eller han har inte en Roland där bak alltså. Han STÅR där bak... och håller i en Roland SH-101.

Är inte det coolt ändå?

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Och han håller i en Roland SH-101 där bak.

....eller han har inte en Roland där bak alltså. Han STÅR där bak... och håller i en Roland SH-101.

Är inte det coolt ändå?

Japp! Grym keyboardist! Minns att han köpte den synthen billigt som 17 och sen vart den värd en hel del. 

Gick sisådär med sovandet. Ska göra ett nytt försök strax. Vart smungrig å tog mig en kall körv 

Postat
18 minuter sedan sa slejnard:

Så här lät vi och såg ut. Vann rock-SM i Norrbotten och fick ”nästan” skivkontrakt efter inskickad demo till Atlantic. Svunna tider…

Fränt! Början av 90 talet var teh day´s för oss, back in the day också. Mitt gamla band var dock inte aktuellt för skivkontrakt. Den chansen kom (och gick) för mig senare tillsammans med några danska musiker.

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.