Dark Of Light Postat 26 juni 2022 Trådstartare Postat 26 juni 2022 Lightning Maps. Man kan se hur ljudvågorna går ifrån åsknedslaget i nära nog realtid.
slejnard Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Lightning Maps. Man kan se hur ljudvågorna går ifrån åsknedslaget i nära nog realtid. Sambon har den! Cool!
slejnard Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Vilken informativ PT! Ja fryntligt
Neosus Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 (redigerat) Maximum Power Point Tracker Maximal power point tracking eller ibland bara power point tracking, är en teknik som används med variabla kraftkällor för att maximera energiutvinningen när förhållandena varierar. Tekniken används oftast med solcellsanläggningar, men kan även användas med vindkraftverk, optisk kraftöverföring och termofotovoltaik. -Neosuspedia Jodå såatte Redigerat 26 juni 2022 av Neosus
CHAE Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 17 minuter sedan sa Neosus: Maximum Power Point Tracker Maximal power point tracking eller ibland bara power point tracking, är en teknik som används med variabla kraftkällor för att maximera energiutvinningen när förhållandena varierar. Tekniken används oftast med solcellsanläggningar, men kan även användas med vindkraftverk, optisk kraftöverföring och termofotovoltaik. -Neosuspedia Jodå såatte Spännande.
Fidden Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 Imorgon åker jag hem från min lilla försemester. Två veckors jobb, sen ledig på riktigt.
Neosus Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 Just nu sa Fidden: Imorgon åker jag hem från min lilla försemester. Två veckors jobb, sen ledig på riktigt. *trumsolo*
slejnard Postat 26 juni 2022 Postat 26 juni 2022 Sista självande jobbveckan startar imorn. Ligger i hyfsad fas men har några arr som ska vara förberedda inför sensommaren. Har vi flyt så blir det nå slags endagsfestivaler i både augusti å september. 😊
Dark Of Light Postat 26 juni 2022 Trådstartare Postat 26 juni 2022 4 minuter sedan sa slejnard: Sista självande jobbveckan startar imorn. Ligger i hyfsad fas men har några arr som ska vara förberedda inför sensommaren. Har vi flyt så blir det nå slags endagsfestivaler i både augusti å september. 😊 Yes! End the ag, end the ag!
CHAE Postat 27 juni 2022 Postat 27 juni 2022 11 timmar sedan sa slejnard: Gonatt! Sleep well gummiställ 2 timmar sedan sa slejnard: Morn å KPD Så jävla trevligt att Slej både säger gonatt och god morgon! Det känns som sommarlov all over.
slejnard Postat 27 juni 2022 Postat 27 juni 2022 De e d! Å nu får ni ha en så god lunch som bara möjligt 😊
Fidden Postat 27 juni 2022 Postat 27 juni 2022 Det var länge sedan man spelade kam. Kommer ihåg hur det kittlade i den där lilla flärpen bakom läppen. Kanske nåt man borde ta upp igen.
Recommended Posts