Dark Of Light Postat 24 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 24 juni 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 40 minuter sedan sa Dark Of Light: Bild tagen at Teh Slej Äggsperience Theme Pork. Regnbågsrökning demonstreras här av Pite Patrik, även kallad "Palten". Såg den komma 😂 Ser the last duel- Disney plus. Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 24 juni 2022 Någon som sett The Mandalorian på just Disney+? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Någon som sett The Mandalorian på just Disney+? Ja, jag tror jag är relativt ensam om att inte ha gjort det. Men det hjälper ju inte dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 Inte jag heller tror jag.. somnar varenda gång jag tittar Senaste Marvel filmen såg jag i dag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 24 juni 2022 17 minuter sedan sa Fidden: Ja, jag tror jag är relativt ensam om att inte ha gjort det. Men det hjälper ju inte dig. 6 minuter sedan sa Neosus: Inte jag heller tror jag.. somnar varenda gång jag tittar Senaste Marvel filmen såg jag i dag.. Tja... Då är vi i alla fall minst tre som inte sett den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 Inte heller sett den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 Mätt! Rostad med ost å skinka å mjölk å KPD imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 Blev lite räkmacka och en öl. Sedan var det färdig firat för denna midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 24 juni 2022 Dela Postat 24 juni 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Morn å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Vakna! Upp å hoppa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Nu lognar du ner daj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Bra! En uppe! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Har redan sprungit några varv i poolen. Blir bättre motion än att simma fem simtag - vändning - fem simtag - vändning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Har redan sprungit några varv i poolen. Blir bättre motion än att simma fem simtag - vändning - fem simtag - vändning. Har en po(o)lare som har en liknande pool. Hans kärring förkunnar ofta att hon ska "simma några längder". Jo ja tackar... Vilket fantastiskt väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Det är NU man skulle haft en AC! Banne mej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Och glass! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Härligt väder indeed!☀️ Dock så oerhört tragiskt med dödsskjutningen i Oslo. Terrorhotet från samtliga kanter är allerstädes närvarande. Samtidigt går USA tillbaka i utvecklingen. Det är då själva fan… Nu: halvvägs i jobbhelgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 1 timme sedan sa CHAE: Härligt väder indeed!☀️ Dock så oerhört tragiskt med dödsskjutningen i Oslo. Terrorhotet från samtliga kanter är allerstädes närvarande. Samtidigt går USA tillbaka i utvecklingen. Det är då själva fan… Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2022 1 timme sedan sa CHAE: Det är då själva fan… Jag hade ett samtal med honom om det och nej, det är inte han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2022 1 timme sedan sa Neosus: Det är NU man skulle haft en AC! Banne mej! 1 timme sedan sa Neosus: Och glass! Åh och hej med Farbror DoL! Hej alla barn, nu blir det barnprogram! Titta nu här vad farbror DoL tar fram En AC och glass, nu ska du höra Vad nu AC och glass kan göra Stoppa glassen i ACn & slå på´n Så har vi gjort oss en explosion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2022 Herregudh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juni 2022 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2022 Har äntligen fått tummen ur och börjat se Lucifer på Netflix. En underhållande version av verkligheten måste jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 4 timmar sedan sa Neosus: Det är NU man skulle haft en AC! Banne mej! Vår luftvärmepump är även AC. Perfekt dagar som dessa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Guld värt med en sån pump! Faktiskt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2022 Dela Postat 25 juni 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts