Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Det är annat än hushållsosth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Detta är det 601:a inlägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Vag... ost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Håller på att spela in en ny hit! Stör mig inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 (redigerat) 54 minuter sedan sa Neosus: Håller på att spela in en ny hit! Stör mig inte! V̷̬̦͉͓̹̱̩̱͓͔̐͆̈́̃̌́͆͒̓̽̂̇́̕͠Ä̶̛̺̲̫̳͕̹̙̯̅Ŕ̶̠̯̦̞̯͉̳̻͓̯͚̙͖̉̀̌̀́́̕ ̴̧̧̜̖͕̩̟̭͔̭͉͚̥̪̰̀̈̃̐Ä̵̧̤̝̯̝͚̘͚̥̹̝̗͔̤͗̈͘͜R̵͙̭͐̌̍̈́̅͛͆͌̽̔̔̇̀̾̍ͅ ̷̜͖͕͇̈́̈́̃̿H̴̢̱͚͚͎͙̯̞̻̘͂̇͒̂̊͜ͅA̸̙̩͙͇̎͒̀̒̓̈́̑̕͠ͅR̵̛̟͈̓̄̌̔ ̴̰̳͈͈̪̫̗̘̼̱̅̕͜D̵̳̯͈̼͔̪̘̱̞͚̪̈́Ẹ̴̢͚̽͐̇͐̾̔̒̐̇̑̆̍̕͝͝N̴̨̢͚͇̤̝̺͇͖͔̹̯̭̑͊͗̆̉̋͌̆̕͜͝ ̶̧̡̤͖̙͙̔̇̾̅̔̑̈́̚̚D̸̝͕̫̑̐͂͂̇̒̉͜A̶̛̲͛͒̋̚Ṉ̸̛͇̘͚̩͔̝̞̲͓̹͖̭̫̀̄̐̊̀͝S̶̳̗͎̣̭͙̟̘͎̊̈́̀̈́͛̂̉̅̓̈̽̑͐͘Ả̷̛̟̞̝̫̥̞͚̭̙͗͐͛̑̊͐́͗̚̚͝Ň̵̢̛͖̭̼̖͔͔͔̣̞̺̫̄͐͒̋͘͜D̸̜̐̚̚͘͠Ë̶͓̻͔͉̯͔̰́̓͋͜ͅ`̴̝͍̼͚̳̫̝͙̮̤̗̀̆ͅͅHAR D̷͕̍̈͆͗̀J̵̤̲͇̠͖̬̪̹̹̬̮̆͋̌̐͑͂͐̈́̇͛͘͝ͅÄ̵̱̻͕͎̺̺͚̭̦͉͙͗́͐̓̂̈́͗͠ͅV̴̡̧̗͇͇̪̮̘̜̘͙͇̠͗́̐̀͋͘ͅĔ̶̩͔̥̩̩̗̤̲͔͉͕̀̑̀̚L̷̨̘̣̥̣̞̩̯̥̭͓̃̈́̌͛̄̌͜ͅŅ̶̢̛̺̯͍̩̪͉̼̏͐̏̃͛̐̂̎̃͗̿͜ ̵̢͚͉̫͈̩̃̇̽̄̓͌̀́̑́̀̂̎́͒Ǹ̶̡̺̩̠͇͈̩͊̀̀̇̀͝͝ͅͅU̴̢̨̨̱̯̫̯̻̼͔͇̗̭͐͑̽́̇̾̋̌̏̿͛̋̒͠͝R̴̡̧̨̦͎͉͎̞̙̱̪͎͓̣̪͆Å̷̧͓̗͔͎͖̤̟̯̺͚͔̻͐͊̄̊̉̀̈̂̀͊̿̚ͅḨ̸̡̤̞̜̘̱͔͓̞͌̌͒͠ͅ!̴̧̢̩̫̖̩͕̗͖́͐?̵̯͙͔͚̥́͋͐̽͋̆̏͂͒̆͠ Redigerat 15 januari 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Har(!) man man sagt a får man säga hare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 2 timmar sedan sa Naymari: Detta är det 601:a inlägget. Ett massivt inlägg I should say! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 1 timme sedan sa Neosus: Vag... ost! Lite som flänsosth men feskigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Alltså verkshöjden och kvalitén på min humor... Outstanding. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 😂 Nej alltså.. ja.. nja... jOo.. Nej! Eller ja! Nej fan kan inte bestämma åt mig. ...eh. Nej det blev ingen hit ikväll. Men en snutt iallafullafall! Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 10 minuter sedan sa Neosus: 😂 Nej alltså.. ja.. nja... jOo.. Nej! Eller ja! Nej fan kan inte bestämma åt mig. ...eh. Nej det blev ingen hit ikväll. Men en snutt iallafullafall! Frågor på det? Inte ens en hutt blev det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Varit på middag. God mat! De bjöd på hemgjorda fish n kips å sen friterade bananer 🍌. Slöppppffaaa 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 2 timmar sedan sa Naymari: Detta är det 601:a inlägget. Grymt! 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 9 minuter sedan sa slejnard: Varit på middag. God mat! De bjöd på hemgjorda fish n kips å sen friterade bananer 🍌. Slöppppffaaa 😋 Ingen oxfilé? Regnbågslax? Ostron? Vit tryffel? Iberico skinka? Wagyo biff? Matsuke svamp? Vad var det för jeffla middag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Banan..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Jag säger då det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Då det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Ingen oxfilé? Regnbågslax? Ostron? Vit tryffel? Iberico skinka? Wagyo biff? Matsuke svamp? Vad var det för jeffla middag? Nä det var riktigt gott. Sallad till. Trevligt sällskap å. Fick du ens nån middag? 😙 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Jag fick fisktårta och prinsessoppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Men nåt norrsken verkar inte vilja visa sig när jag är vaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 28 minuter sedan sa Fidden: Men nåt norrsken verkar inte vilja visa sig när jag är vaken. Vi såg på väg hem. Inget ovanligt i våra hemtrakter. Mycket mäktigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Ni får komma hit så far vi ut å jagar den där norsken! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 januari 2022 Dela Postat 16 januari 2022 Gääsp! Nu har ja vaknat. Orkar inte läsa ikapp så noga. Men såg något om Discord. Borde vi starta en DC grupp för längsta med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 januari 2022 Dela Postat 16 januari 2022 Intressant att det har varit drönare och flugit över våra kärnkraftverk nu med. Var det någon härifrån som fick idéer om att spränga dem, efter vad jag skrev om säkerheten och att de pekats ut som lätta terrormål? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts