Naymari Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 Tog 1,5h i att ta sig igenom säkerhetskontrollen på Arlanda denna morgon. förra veckan tog det över 2 timmar. Förbättring!
slejnard Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 Ja! Är du på turné nay? Morn å KPD! gig idag blir nog inställt pga ostadigt väder. Vi ska spela ute och inget tak. Får besked kl 9. Lät jobbigt det där pico med värken.
Naymari Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 2 minutes ago, slejnard said: Ja! Är du på turné nay? Morn å KPD!. Janej! Är några enstaka utspridda festivaler med en artist under sommaren. Att kalla det Turné är väl att ta i lite
Dark Of Light Postat 18 juni 2022 Trådstartare Postat 18 juni 2022 14 timmar sedan sa Fidden: Hans frus cykel var röd. Den funkar dock inte längre. De flesta som haft en fru vet ju att de sällan fungerar, oavsett förnamn.
Fidden Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 2 minuter sedan sa Dark Of Light: De flesta som haft en fru vet ju att de sällan fungerar, oavsett förnamn. Stackars Hasse vet ingenting.
-k9- Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 12 timmar sedan sa Pico: Först nu ser jag att jag skrev "västra" överarmen - jag tror inte väderstrecken har något som helst med saken att göra - vänstra, däremot. Din teori känns bra mycket mer sannolik än det enda jag själv lyckats härleda det till. Spända muskler i närheten? Jag är inte säker på att det över huvud taget finns muskler i trakterna. 😁 Fysisk aktivitet, nepp. Eller, har det gått så långt att jag i mitt heltidsjobb som tangentbordsknackare bör likställa min arbetsdag som ett pass på gymmet? Man har en massa mer muskler än man tror att man har. Tex hår säckarna har muskler för att kunna resa håren 😉 Tydligen så är det ofta mindre muskler som man får en inflammation i. Detta då det är muskler som inte aktiveras så ofta vilket kan leda till att de blir en inflammation för att den inte får pumpa bort slaggprodukter på det sätt som en muskel ska göra. Just överarmen, axeln har ju både muskler och senor ofta aktiveras tillsammans vid olika typer av rörelser.
-k9- Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 7 timmar sedan sa Naymari: Vilken deppig PT Fast det gick ju åt rätt håll. Hade det varit tvärtom hade du fått skäll.
-k9- Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 Funderar på att ringa och störa sköterskorna på 1177 bara för att få med lite data jag hittat om Sjögrens Syndrom i finska läkarskrifter. Tänker att det kanske vore bra om det kom med under fliken anteckningar i mina journaler. Verkar som att man har bättre koll på Sjögrens i Finland än man har i Sverige.
-k9- Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 Just nu sa Fidden: Finsk läkekonst? Trodde det stavades koskenkorva. Min mors moster var iofs en av de mest ansedda häxorna i Finland, enligt min salige mor. Trollkonst och naturmediciner var ju något finnarna tog med sig till de svenska Finnmarkerna med. Det och svedjebruk. Och en massa olika sätt att framställa sprit på.
-k9- Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 5 timmar sedan sa slejnard: Upp å hoppa! Va redan uppe då. Men jag satt och läste på om Sjögrens och så läste jag lite gamla riksdagsdokument som handlade om pensionsreformen. Spännande vad?
Fidden Postat 18 juni 2022 Postat 18 juni 2022 8 minuter sedan sa -k9-: Spännande vad? Länge sedan man fick sån där tokkramp i vaden.
Dark Of Light Postat 18 juni 2022 Trådstartare Postat 18 juni 2022 3 timmar sedan sa -k9-: Detta då det är muskler som inte aktiveras så ofta vilket kan leda till att de blir en inflammation för att den inte får pumpa bort slaggprodukter på det sätt som en muskel ska göra. Vad du beskriver nu tolkar jag som vanligt nuppa.
Dark Of Light Postat 18 juni 2022 Trådstartare Postat 18 juni 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Finsk läkekonst? Trodde det stavades koskenkorva. Apropå det, jag har öl...
Dark Of Light Postat 18 juni 2022 Trådstartare Postat 18 juni 2022 Det ena behövs till det andra, som behövs till det första. Kretsgång.
Dark Of Light Postat 18 juni 2022 Trådstartare Postat 18 juni 2022 Det är det den här symbolen betyder. Öl & chilinötter.
Recommended Posts