Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Att bero på cyklar.

Bra att prata med kundservice när man är febrig och grinig verkar det som. Lyckades kriga till mig en helt ny ersättnings cykel i stället för att få min ett år gamla cykel servad på garantiärende. Den nya skulle kollas lite extra och så skulle de uppgradera bakväxeln. Yeey! 

Annons
Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Anna-Karenina 47.

Annushka-Karenina 47. 

Postat
10 minuter sedan sa slejnard:

KPD- kanna parenina daffe 

nu @ smäkk avslutning för säsongen. Köpt gofika! 

Själv köpte jag vätskeersättning. 

Postat (redigerat)
36 minuter sedan sa Fidden:

De e la vätska de å?

Jag tror på nå pulver. 

Brustablett som man löser i vatten. För att få i sig salter och socker när man inte har aptiten att äta. Eller om man ska anstränga sig fysiskt en längre tid. 

Bra att ha liggandes i bilen eller att ha med sig om man ska ut i solen länge med. Finns med eller utan elektrolyter och annat jox med. 

Redigerat av -k9-
Postat

Eller så kokar man det själv med bara lite socker och vatten och gärna ingefära eller något som smakar gott med. 

Postat
29 minuter sedan sa -k9-:

Brustablett som man löser i vatten. För att få i sig salter och socker när man inte har aptiten att äta. Eller om man ska anstränga sig fysiskt en längre tid. 

Bra att ha liggandes i bilen eller att ha med sig om man ska ut i solen länge med. Finns med eller utan elektrolyter och annat jox med. 

Postat
13 minuter sedan sa Fidden:

Han kallas så för att allt han säger är så uppenbart. Captain Obvious betyder kapten Uppenbar på svenska. Det är något man brukar kalla folk som inte kan hålla sig ifrån att förklara självklara saker eller som hela tiden påpekar det uppenbara. Vilket du ju vet då du postade den länken. För det var den länken som jag länkade till här som jag kommenterade här. 

• Haha 1
Postat

Han var även huvudrollen i en hotellreklamserie för hotells.com där man kunde boka och kolla vad folk sagt om vissa hotell som hotells.com ville göra reklam för med sin hotells.com reklam film. Man kunde inte boka direkt i hotellreklamen utan på hemsidan hotell.com som är den hotellsida som hotellreklamen gjorde hotellreklam för. 

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Känslan när man får ta hem allt gofika man köpt för att nån annan slogs av samma tanke att köpa fika till avslutningen. Den känslan. Den känslan är god! ☺️

Nice! Men nu blev jag sugen på fika jag med. 

Postat

Tycker det låter redigt gött!

Lite blandade känslor för syntbrassen ihop med pianot, de tar ut retrofeelingen på något mysko sätt. De funkar var för sig, men när de lirar samma slinga blir det nästan lite casiosyntdemo känsla. Men nu försöker jag verkligen hitta nåt att anmärka på, vilket ju egentligen är helt onödigt.

En tanke, hur funkar det om du går bananas och kör ett elpiano som låter som ett sånt där elpiano gjorde på 80 talet? Alltså, inte ett sånt där som nästan låter som ett piano. 

Fast jag tror iofs du redan har ett sånt som spelar baklänges. 

Nä, lämna det som det är.

Jag ser Rick Astley dansa runt i sin kavaj här.

Grymt!

• Tack! 1
Postat

Hellre ett intro än ett fade in. Fade out funkar, speciellt nu när synten går lite bananer där också.

Postat

Jag förstår exakt vad du menar. Ett sånt därt Yamaha DX7 piano skulle nog passa faktiskt och jag har lite samma känsla gällande syntbrassen oxå...

Ja jag ska filura mer på den där.

Tack så mycket! 👍

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.