Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Näh, följebil. Ska skjutsa upp chaffisar som sedan tar var sin buss och kör ner.

Har varit följebil åt Imortals MC, som blev medlemmar i Bandidos senare, en gång. Kul att få gå på Swedish Bikemeet och High Chaparall gratis, men lite nojigt med så många arga gossar på ett och samma ställe. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa Neosus:

Jag tror att ni behöver ta en Alvedån mot den där vits-febern... julli-pose.GIF.067df6c38fb5b0610d9cb8674655b286.GIF

Tyvärr så tappade jag mina Alvedån under timmerflottningen förut. Så det blev Alvedån i Allvedsån. Men det är ju bra om mans ska tillverka träskallar av det timret iofs. Då är de ju impregnerade mot huvudverk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan sa Neosus:

Jag tror att ni behöver ta en Alvedån mot den där vits-febern... julli-pose.GIF.067df6c38fb5b0610d9cb8674655b286.GIF

Du kan ju försöka att spola ut en masa Alvedån i vattnet, så får vi nog i oss det när det hunnit rinna ner hit iofs. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Men då blir det ju ju nästan roligare att tåga hela vägen än att bara tåga till Härnösand, när man ändå skulle vara halvvägs till Slej iofs. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa slejnard:

Ligger alldeles vid älven jättefint men man måste ha bil för det är ganska långt 

Försöker få en polare att köpa en sommarstuga där. Haha! 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa slejnard:

Ligger alldeles vid älven jättefint men man måste ha bil för det är ganska långt 

Bara en mil ju. Med en elcykel så är det en baggis. Med trampcykel med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...