Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 23 minuter sedan sa Neosus: Jag sitter i samma sits. Vet inte hur många tusen gånger jag har mixat om låten. Nu får den fan i mig vara klart! Bära eller brista! 😂 Har du också börjat fundera på var du ska ställa den där mikrofonen? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 7 minuter sedan sa Fidden: Har du också börjat fundera på var du ska ställa den där mikrofonen? 😄 Ja faktiskt och ändå är min instrumental! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 48 minuter sedan sa slejnard: Ja min å. Men hoppas Olsberg sett att jag skickat ny. Ska man göra ett nytt meddelande månne? Vi får tagga @Björn Olsberg och se vad han säger. Passar även på att fråga om min reverbsvans som läcker över till 3:01, är det ok eller ska jag ta till vinkelslipen innan jag skickar in? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 24 minuter sedan sa Neosus: Ja faktiskt och ändå är min instrumental! Man behöver höras när man håller alla former av tal. Undantaget är eventuellt imaginära tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 30 minuter sedan sa Fidden: Vi får tagga @Björn Olsberg och se vad han säger. Passar även på att fråga om min reverbsvans som läcker över till 3:01, är det ok eller ska jag ta till vinkelslipen innan jag skickar in? Bra! 👍 Har ju uppdaterat min version i samma tråd som den första, tänkte om han ser det. Jag skulle nog tagit bort den där sekunden men de har säkert överinseende 🤔🤩😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 24 minuter sedan sa slejnard: Bra! 👍 Har ju uppdaterat min version i samma tråd som den första, tänkte om han ser det. Jag skulle nog tagit bort den där sekunden men de har säkert överinseende 🤔🤩😅 Tänker att låten ju faktiskt är under 3 minuter, även om ljudfilen inte är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 10 minuter sedan sa Fidden: Tänker att låten ju faktiskt är under 3 minuter, även om ljudfilen inte är det. Ja okej, borde funka 👍☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 1 timme sedan sa Fidden: Undantaget är eventuellt imaginära tal. Hörs inte dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Hörs inte dem? De kan vara nog så viktiga inom matematiken ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Jag har öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 Jag har el! ...har ni nå el där i söder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EaE43P/varningen-el-och-fjarrvarme-kan-slas-ut-av-smittan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 januari 2022 Dela Postat 15 januari 2022 12 minutes ago, Neosus said: Jag har el! Här har vi någon med stålar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 1 timme sedan sa Neosus: Jag har el! ...har ni nå el där i söder? J̷̢͕͎̠̞̞̀̈́́͘͝͠Å̶̰̤͛͠G̵̠̏̇̃̅͌͐̐̄̄͗̂̚̚͜͝ ̶̗̜̤̟͑͑͐Ä̸̢̫̟̗͐̀͗͒̈̌̈̈́͂͝R̷̨̥̲̺̣̬͕̗̩͕̅̏̿̓̉͛̒̀̌͆̆͒̕͜ ̴̧̛͉͉̫̬̖̬̩̖̺͔̥̃̍̀́͊͗̓͆̍́͗͑̄̚͜Ė̶̼L̴͕̟̣͙̼̱͈̖̺̅!̸̡̨̩͈̤̥͇̲͕͐̇͌͛́̾̈́̓̇͐͜͝!̴̧̛̤̬͙̜̺͓͕̗̇̉͋͌͋̑͊̌̈̾̂̒͜!̸̛̞̣̰̯͔̮̦̦̙̈̒͛̋̀͌̅̽͘ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Jag har också kips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Grillkips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 OCH dipp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Och Rom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Inte sånt från feskh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 ... och inte staden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Ron Quorhum låter lite som en romersk porrstjärna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Ja, om de nu hade sådana då, back inte the day..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Orgier hade de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Alla som läst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 ... Asterix vet ju det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Och de hade smält osth!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2022 Osth som har smällt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts