CHAE Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 (redigerat) Har f ö fyllt på med en liten recension av Telen ihop med Simplifiern och RE-2:an här. Lyssna och läs! Redigerat 4 juni 2022 av CHAE
CHAE Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 10 minuter sedan sa drloop: Yeah boys! Proddat lite, en demo Phääät demo, Loopen! Gillar’t som fän🥳
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 Är det inte dags för Mrs Slej nu att förlåta dina Solguds sidesteps nu och låta dig sova i sängen igen istället för hundkorgen? Kpd? 1
slejnard Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 Ty jag är jag! Blåser satan ute. Tilly har bajsat fyi. Jag likaså… så skapades Uranus av Gud en gång i tiden. Gud bajsade ut skiten han fått utstå. 😃 idag blir det Piteå en sväng. ☺️
slejnard Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 Hunden löper så därför hon vaknar tidigt. Blir lite knepig. OCH HON SOVER med oss i sängen 😮
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 Det skjuts för lite i USA... tragiskt.
CHAE Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Det skjuts för lite i USA... tragiskt. Arm the people and you shall have chaos…
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 Är det inte lite för mycket kuckel i kuet? Kpd.
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 8 timmar sedan sa slejnard: Halvmulet och halvsoldyrkan är vädret för idag 😊 Hade du varit här hade jag fått mer att skriva, så soligt är det.
slejnard Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 42 minuter sedan sa Dark Of Light: Hade du varit här hade jag fått mer att skriva, så soligt är det. Jaså. 🤩 Är då hemma nu.
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 Hur var det i Pite? Är det där det händer?
slejnard Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 Njaee händer väl inte så mkt. Vi fikade å så for vi hem 😊
CHAE Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hur var det i Pite? Är det där det händer? Nej! Det är på Teh Slej Experience aktivitetsland- och sandwichbod det händer!!! Fan DoL, vi har ju pratat om det här🙄 20 minuter sedan sa slejnard: Njaee händer väl inte så mkt. Vi fikade å så for vi hem 😊 Skön dag☀️ 1
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 16 minuter sedan sa CHAE: Nej! Det är på Teh Slej Experience aktivitetsland- och sandwichbod det händer!!! Fan DoL, vi har ju pratat om det här🙄 Tänkte antagligen på någon annat alternativt universum där andra verkligheter händer. Apropå det, imorn är det Swärges nationaldag. Hwad firas egentligen då? 1. Att vi fått kriga och strida i åratal för vår frihet som självständigt land? 2. Att ett gäng jugoslav/turk/finndjävlar (likt mina päron) kom hit på 60-70 talet och tog jobben som svennebananerna inte ville ha och således byggde upp det vi har idag? 3. Vet inte, stör ej. Jag är på Facebook. 4. De serverar korv med bröd på torget. Man får små svenska flaggor men just de sistnämnda vågar jag inte ta i. Jag menar... Danmark har ju sin grundlagsdag 5:e Juni, Norge självklart sitt 17:e Maj, Finlands självständighetsdag firas den 6 december. Allt detta med ett eftertänksamt något sorg glatt firande med mycket parader, kransnedläggningar samt tal, pompa och ståt. Känns liksom att det finns ett allvar bakom på ett helt annat sätt. Ok, vår nationaldag firas till åminnelse av Gustav Vasas val till kung 1523 och av 1809 års regeringsform och det har tills nyligen varit svenska flaggans dag. Tror att "de som vet bättre" tittade lite ängsligt på våra kära grannländer och kände att, jo fan vi vill också vara med och tycka om vårt land lite extra. Känns lite krystat if you ask me, men OK man har ju ledigt... Korv med bröd någon? 1
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 1 timme sedan sa slejnard: Njaee händer väl inte så mkt. Vi fikade å så for vi hem 😊 👍
slejnard Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 Jag o sambon spelar imorn utanför kyrkan på kyrkmalmen. Blir trevligt 👍
CHAE Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 8 minuter sedan sa slejnard: Jag o sambon spelar imorn utanför kyrkan på kyrkmalmen. Blir trevligt 👍 Vafalls, lämnar huvudmannen Teh Slej Experience? Är måhända aktivitetslandet självgående nu? Frågor, frågor, frågor… Dagens dikt ”Där björkarna susa där finns ock Slej”
Neosus Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 tROR BANNE MEJ ATT JAG STÄNGER NER TV SANDLÅ..NEJ JAG MENAR TV4. CAPSLOCK E FRÄSIGT!
Neosus Postat 5 juni 2022 Postat 5 juni 2022 Eller jag menar flatureringsdebatten kan vi stänga ner. Menar jag! Vad menar DU? Det är den enda viktiga frågan....
Dark Of Light Postat 5 juni 2022 Trådstartare Postat 5 juni 2022 Jagh har öl! Märksch deth!? Hwadh viktigare är (jag menar en annan kan ju hantera det (jag är ju ändå DoL!)) har Grahn öl!? Verkar så (eller så kan han inte hantera det).
Recommended Posts