drloop (oregistrerad) Postat 3 juni 2022 Postat 3 juni 2022 14 minuter sedan sa Neosus: Syntherligen! Vem ropar mitt namn?
Pico Postat 3 juni 2022 Postat 3 juni 2022 1 timme sedan sa Fidden: Fladdermust är nästa stora grej kring halloween. And it all comes together... Fidden, om du har något du behöver erkänna från ditt DNA-labbande - bara gör det! 😄 1
Fidden Postat 3 juni 2022 Postat 3 juni 2022 Det är min affärsidé, en homeopatisk dryck mot covid. Nästa grej jag har på gång är att förmedla apsex till aids-sjuka. 2
CHAE Postat 3 juni 2022 Postat 3 juni 2022 1 timme sedan sa Neosus: ..och nu har dom bytt namn till Sprängdrups. 🥁
Pico Postat 3 juni 2022 Postat 3 juni 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Jag hade nog helst hört lite mer om Isabella personligen men, OK, om Tomas Ledin tvunget måste göra en sequel så får han väl välja själv... antar jag.
Dark Of Light Postat 4 juni 2022 Trådstartare Postat 4 juni 2022 8 timmar sedan sa Fidden: Det är min affärsidé, en homeopatisk dryck mot covid. Koskenkorva säljer tydligen dåligt i gay kretsar. Kan den drycken då kallas homoapatisk?
Dark Of Light Postat 4 juni 2022 Trådstartare Postat 4 juni 2022 Vilken djävla soppa missförtroende förklaringen är.
Dark Of Light Postat 4 juni 2022 Trådstartare Postat 4 juni 2022 Vem är den där regeringsgrisen egentligen?
CHAE Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vem är den där regeringsgrisen egentligen? Jimmie Åkesson?
drloop (oregistrerad) Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 Vad skall man välja, den svarta eller den vita?
CHAE Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 Just nu sa drloop: Vad skall man välja, den svarta eller den vita? Knepigt! Väljer du den svarta kommer den vita att känna sig kränkt och förbisedd. Tar du den svarta kommer du att bli swarmad av SJWs som tycker att du inte borde vara så fördomsfull och förutsätta att det svänger mera med den svarta versionen. Make sense? Inte??? Tough luck, that’s society. 1
drloop (oregistrerad) Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 (redigerat) 3 minuter sedan sa CHAE: Knepigt! Väljer du den svarta kommer den vita att känna sig kränkt och förbisedd. Tar du den svarta kommer du att bli swarmad av SJWs som tycker att du inte borde vara så fördomsfull och förutsätta att det svänger mera med den svarta versionen. Make sense? Inte??? Tough luck, that’s society. Mmm, svänger nog mer den svarta. Förutom det så gissar att jag kommer se de vita markeringarna bättre mot det svarta i min mörka studio. Redigerat 4 juni 2022 av drloop
CHAE Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 16 minuter sedan sa drloop: Mmm, svänger nog mer den svarta. Förutom det så gissar att jag kommer se de vita markeringarna bättre mot det svarta i min mörka studio. You be you, Loopen!
Fidden Postat 4 juni 2022 Postat 4 juni 2022 Måla den neongul så du inte tappar bort den bland alla synttangenter och notpapper.
Recommended Posts