Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
3 minuter sedan sa Neosus:

Apropå tråd?

Ja!

Jo tråden var ju själva tråden i tråden här. Trådar och kafferep är allt det handlar om. 

Annons
Postat

-Vilken trevlig fågel du har. 

-Ja visst är han. 

-Vad är det för fågelart?

-Det ä en umgås. 

Postat
Just nu sa Fidden:

Varv 7 av 2 miljarder i indy500

Meh! Kan ju inte glutta på CART. Grrrrr! 

Postat (redigerat)
9 minuter sedan sa Fidden:

Kan du hålla truten? Det är en måsart.

Vilken trut är närmast besläktad med kanadagåsen? 

Dumstruten! 

Mouaaaah haaa haa ha haaaaaa! 

Redigerat av -k9-
Postat

A duck walked in to a bar and said. 

A pint of lager, and put it on my bill. 

Postat

Why whas 6 afraid of 7? 

Because  7 8 9

Mouaaa haaa haaa ha haaaa! 

Alltså: seven "ate" nine. 🤔

Postat

Så nu har hundarna fått käka lite innan Rapport. Får bli en sväng med dem så att de kan göra sig av med maten när de är klar med den. Sedan sängen här. Får vänta med att kolla på dumheterna tills jag vaknar istället. 

Postat

Vaknade just efter en sömnparalys. Hade sendrag i handen och kramp i ena vaden. Kunde inte röra mig för all min benmärg hade ruttnat och delar av den var angripen av svamp. Det enda som höll mig vid liv var min apap mask som både tryckte in luft och på något sätt fick blodet att cirkulera i kroppen. Helt plötsligt var jag på väg att spy, vilket gjorde att jag vaknade helt och kunde röra på mig igen. Intressant paralys som var lagom obehaglig. Ger den 3 av 10 av hur jobbiga mina paralyser kan vara. 

Får se om det blir någon mer sömn i natt. 

Postat

Nåja.... Nu ska vi inte vara bittra. Man undrar ju dock hur pressen och media utropar Trä Kronor till segrare redan innan isen spolats och varför laget krackelerar. Det blir lite pinsamt med tystnaden efteråt.

Kpd?

Postat
9 hours ago, Fidden said:

Jorå så att... Marcus Ericsson vann Indy 500.

Bästa!

och Dino Beganovic vann Formula Regionals i Monaco. Bra dag för svensk motorsport igår!

Postat
15 timmar sedan sa Fidden:

Jorå så att... Marcus Ericsson vann Indy 500.

Så coolt! Synd att jag inte kunde kolla på det loppet. 

Postat
6 timmar sedan sa Dark Of Light:

Hyvä Suomi!

Kpd?

Kul att Finland vann tillslut. Ville ju se dem tvåa, efter Sverige men Finland förtjänade detta guld  helt klart. 

Men I augusti så drar ju den "riktiga" hockey festen igång. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.