Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu får de göra något intressant innan de lämnar biljardbordet i Monaco för denna gång. 

Postat

Otippat att Felrarri skulle skulle tappa en 1-2 till en 2-4 mot Röda Tjurens skrå. 

Postat
2 minuter sedan sa Fidden:

På grund av en felaktig knapptryckning från kommunikationsavdelningen gissar jag.

Kanske ett stavfle? 

Postat

Det som hände leclair var lite som när ungen kommer på att hen visst måste kissa precis när man passerat avfarten till rastplatsen.

Postat

Neo nämnde ju att skidor var inblandade, på något sätt, så ett stavfel vore ju troligt. 

Allt hänger ihop! Som en vis man brukar säga. 

Postat
2 minuter sedan sa Fidden:

Det som hände leclair var lite som när ungen kommer på att hen visst måste kissa precis när man passerat avfarten till rastplatsen.

😆

Postat

Blidde lite väl mycket kaffe och glass känner jag. Kanske borde toppa upp med lite pytt med chili cheddar, kanske. 

Postat

Svaret på det här är alltså....

Smörgås!

bjorn.GIF.8932d6f332962a91ccf8c0a89a1f20a7.GIF

Postat
10 minuter sedan sa Fidden:

Finns meme-potential.

Han borde nog gått med i facket innan han startade. Hur ska han kunna gå med mitt i ett race? Hjälper ju inte att han skriker fack fack fack när han redan sitter och kör. 

Postat
1 minut sedan sa Neosus:

Eller kanadagås!

Förgås? 

Är det den mackan man tar innan man äter en smörgås? 

Postat
4 minuter sedan sa Neosus:

Eller kanadagås!

Är det en duktig gås så är det ju en kan-mycket-gås och inte en kan-nada-gås...

Moua haa ha haaaaa! 

Nu går jag och lägger mig en stund...  

Postat

Om man äter tre mackor så blir det väl en förgås, en smörgås, och en återgås? 

Postat

Då jag gick och lade mig nyss så tar jag avstånd från allt dumt jag skriver tills jag vaknar igen. Kan ju inte hjälpa att jag talar/skriver i sömnen. 

Postat

Om man tycker att det är viktigt med att få sova sin sömn, är man då intresserad av sömnad? 

Postat (redigerat)

Fick inte gå och lägga mig för hundarna. De vägrade gå ner till sovrummet eftersom långa rapportsändningen snart börjar. Så det så! 

Redigerat av -k9-
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.